Uge 22 – 2014

NORD D-stævne dressur
LSP – Finale i SYDHAVS CUP

Mandag er der Lady Walk i Nakskov – og SAR har samlet et hold af Ladies som skal gå og hygge og snakke i syv km. Der vil komme billeder op når først det er overstået.

Torsdag er det Kristi Himmelfarts dag, og den dag har 4 af SAR´s piger fundet sammen og drager mod Hvalsø for at ride Dressurvenners Cup – god vind og må jeres % blive Himmelhøje på denne dag ;0)

Lørdag og Søndag er der FINALE i årets Sydhavs Cup og i år er finalen på LSP. Vi ønsker alle klubbens mange ryttere pøj pøj med stævnet og vi glæder os til at klappe/heppe af jer allesammen.

Søndag er sidste tilmelding til Foredrag med Roland Hansen omkring hans udstationering ved Siriuspatruljen på Grønland. Få meldt til – det er super spændende ;0)

I den forgange uge har der også været aktivitet på Kjeldmosegaard. Onsdag gæstede kiropraktor Anne Freuchen os og de 15 der var til foredraget fik en masse god viden og en inspirende aften til at gå i hinandens selskab. Det er dejligt at se folk som normalt ellers ikke kommer i klubben – og de skal være så hjertelig velkommen en anden gang. Der er lagt lidt stemningsbilleder ind fra aftenen, hvor Janne Bæktoft havde stillet Kistofte Zobell aka Barbie til rådighed for Anne.

I Lørdags fyldte klubbens formand Maria Stryhn Larsen 30 år. Og hun fik sig en hest – nej faktisk to….. dog behøver ingen af dem at blive opstaldet på Kjeldmosegaard, men vi synes alligevel i skal have lov til at yde synes af Sorte Sambo og Rosa Rosana. Tillykke med dagen Fru Formand ;0)

Ved weekendens 2 stævner i henholdvis Næstved og ØLR har klubbens ryttere endnu engang vist sig frem.
I Næstved red Lotte Postborg og Landiano sig til en flot 2. plads i LA2 og dette udløste ved hjemkomst til stalden på Kjeldmosegaard straks det flag som vi andre kan glæde os over…… 70% kage-flaget ;0) Tillykke Lotte.

På ØLR var der SAR ryttere her, der og alle Vegne. I pónyklasserne vandt Ida Maria Henningsen og Smokie både LC1b og LC2b, mens hesteklasserne blev vundet af bla Christina Danielsen og Zulaima Firfod i LA2 samt Tanja Lohse og Loulou Sjælstofte i MB0.
De flygtløse springryttere gav den også gas, idet Kristian Vennevold og Cordelia vandt 80 cm klassen og Heidi Damgård på Romeos Eldorado blev nr. 2 i 70 cm klassen. Også stort tillykke med de mange flotte placeringer ;0)

Ugens lykønskninger skal gå til Mie Christiansen, Susanne Vennike, Tina Jeppesen, Lillian Hansen og Maria Hyldgård. Stort tillykke med dagene – vi satser på godt vejr hele ugen ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.