Uge 34 – 2011

SYK C-stævne i spring med de individuelle distriktsmesterskaber
MØN D-stævne spring og dressur
NORD distancestævne

Ved weekendens pony DM i dressur, var Emma Nymand og hendes pony Kinski Wee flyvende. Hun startede ud med en 4. plads i fredagens opvarmningsklasse. Om lørdagen i den indledende DM-.klasse red Emma sig til en fornem 8 plads og sikrede sig dermed adgangsbilletten til at ride søndagens A-Finale. Her var Emma helt klar og gav dem alle sammen kamp til stregen, så hun dermed sikrede sig den total flot 5. plads. Stort Tillykke med den flotte placering ;0)

Husk at næste weekend er sidste tilmelding til klubbens eget stævne.

Ved weekendes holdmesterskab på Bellinge er der desværre ikke tilgængelige resultater i øjeblikket, men vi ved at holdet hyggede sig, men at hestene desværre ikke legede helt med. Super ærgeligt! Til gengæld vandt Emily Lundqvist og Nerle lørdagens PRI, mens Lenette Lundqvist fik placeringer i flere af stævnets MB klasser. Ann Cecilie Christensen og hendes dejlige 4 års hoppe Velvet var på Bellinge og ride 4 års klasser og endte med den flotte score 7,94 trods det at hun ikke er redet ret længe.

På Broholm afholdt Trakehnerne stævne, og her vandt Rikke Strate og Cantanit Prix Sct. Georg som samtidig var deres debut i denne klasse.

Der er stadig ikke resultater fra forrige uges stævne i RKL, men vi har alligevel fået for øre at Maria Nielsen og Weronica vandt LB * og Tine Vejlstrup vandt LC*.

Sætternissen var på spil i sidste uge, hvor vi under lykønskninger fik skrevet Mikkeline Hare på. Det burde i stedet have været Julie Kruse – vi undskylder og ønsker Julie et stort tillykke med dagen.

Denne uges fødselsdagshilsen skal på til Pernille Larsen – TILLYKKE ;0)

Fra Josefine Voss Madsen har vi modtaget nedenstående herlige fortælling om hendes landsstævne på Sivebækgård: Jeg er hermed hjemvendt fra det jydske, Sivebækgaard Landstævne i Herning, med min hest Poppelgårdens Come Back Louie, hvor vi har repræsenteret klubben i top 15 3 dage ud af 4.
Vi startede opvarmningsklassen (LA**) om torsdagen, hvor vi endte på en 13. plads. De følgende 3 dage startede vi lilletur, hvor vi endte på en 15. plads om fredagen (LA**) og blev nr. 4 i speed lilletur (MB*). Om søndagen havde hesten desværre mere travlt med at kigge på damer og bukke mellem springene, så vi fik 3 bomme, men blev den oplevelse rigere.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.