Uge 24 – 2014

VOSK D-stævne dressur/spring
SAR Hippoaden DM
D5 – distriktsbestyrelsesmøde på onsdag

Den årlige fest for langdistancefolkene er ved at være klar. Hippoaden nærmer sig med hastige skridt, og vi fornemmer at hjælperne har det som gamle cirkusheste. Lad os komme igang og bevise at vi laver Danmarks bedste langdistance-stævne. God Vind og pøj pøj med afholdelsen af dette forrygende stævne!

Vi nærmer os så stille Sct. Hans – husk at melde til en hyggelig aften.

Ungdomsudvalget har puslet med en ridelejr for vores unge medlemmer og det er blevet til Miniridelejr 2014
I weekenden den 19. – 20. juli afholder vi vores første ridelejr. Det bliver to dage på fuld knald, med masser af sjove oplevelser. Vi starter lørdag den 19. juli kl. 10:00 med installering af ponyer og ryttere og det hele munder ud i en opvisning for forældre og andre interesserede søndag d. 20. juli kl. 13:00. Klik for at se mere

I Torsdags gæstede Roland Hansen klubben og fortalte om sine oplevelser med Sirius patruljen. Det var et super spændende foredrag som Roland krydrede med god humor os stor fortællelyst. Der er skrevet et mere fyldigt indlæg på bloggen så læs mere der!

Den 20. juni er der sidste tilmelding til vores Klovne-stævne. Og se her – de særlige rosetter er kommet hjem, sammen med 4 sponserede præmiebånd. Det bliver så fedt at skulle uddele dem til stævnet. Vi er også begyndt at få gang i sponsorerne – listen over allerede indkomne sponsorater ligger her på hjemmesiden under Stævner/sponsorer. Følg med, den vi løbende blive opdateret ;0)

Og i pinsen har der været stævner afholdt i helt fantastisk vejr, og klubbens ryttere har som vanligt vist sig flot frem ;0)

På Broholm havde Emma Nymand og Højmoses Leopold en fantastisk MB3 debut – de blev nr. 4 i et stærk besat felt.
På Bellinge vandt Cecilie Brahe Andersen og den skønne pony Chopins Melucca både LC2 og LC3, Mie Christensen og Mississippi Mosebo vand LC3 og blev nr. 2 I LC2, Karoline Krøyer og Højbakkes Miranda vand både LA1 og LA2, mens Lotte Postborg og Landiano lørdag vandt LA4, mens ekvipagen om søndagen vandt både LA2 og LA4, Sacha Bech Petersen havde flere heste med i byen og med Firfod Jitterbug blev det til 2 anden pladser i både LC2 og LC3, mens hun med Honning Firfod vand LC3.
Og på Kasernen hold NSPR springstævne og her var Josefine Voss Madsen og Honey De´Luxe flyvende, idet de vandt både LC og LB*. Og taget i betragtning at det var ekvipagens debut i LB, kan det vist kun kategoriseres som mere end godkendt.
TILLYKKE TIL JER ALLE SAMMEN ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Hanne Bratholm og Benita Dunch. Tillykke!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.