Uge 35 – 2011

FKR C-dressur pony – aftenstævne
NSPR D-dressur hest og pony
SAR – lørdag 3. september blomsternedlæggelse

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til AnnSofie Ploug Madsen – TILLYKKE!

Ved sidste weekends stævne i Bellinge var der masser af klubbens ryttere som fik placeringer: Michelle Johansen på Elverhøjs Alaika vandt LA1 søndag, blev nr. 2 iden samme klasse lørdag, hvor hun også blev nr. 4 i LA2, Lenette Lundqvist og Bøgelys Corona vandt MB1, Emily Lndqvist og Nerle vandt PRI, Sacha Bech Petersen og Beeethoven af Stensnæs vandt LA4 og på Firfod Jitterbug vandt Sacha LD2. Tillykke til jer alle med de flotte resultater ;0)

Der er vand overalt – og det påvirker desværre også stævner. Endnu engang har et springmesterskab måtte aflyses pga vandmængderne. SYK som skulle have afholdt de individuelle distriktsmesterskaber har desværre måtte aflyse!

Så er der gået endnu et år – og den 3 september markeres naturligvis igen iår! Vi lægger blomster ved mindestenen lørdag kl. 11.00. Håber vi ses til et minuts stilhed!

Vi vil gerne have flere hjælpere til distriktsmesterskabet den 10 og 11 september. Har du nogle timer i overskud så ring eller sms til Hannibal 40159283.

Fra Emma Nymand har vi modtaget følgende:

Kære SAR!
Jeg vil sige tusinde tak for det meget flotte armbånd jeg modtog efter DM. Det er meget flot af klubben, tror ikke der er mange ryttere der kan prale af at ride for så god en klub, som gør så meget for sine ryttere, som SAR gør. Derfor betyder det også rigtig meget for mig at repræsentere SAR på bedste vis. 🙂

Keep up the good work 🙂
Emma Nymand.
(Og så var det jo bare vildt blæret at SAR havde to ryttere med til DM!)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.