Uge 27 – 2014

SAR – C/Dstævne dressur KLOVNESTÆVNET

Så er det blevet sommerferie….. for mange ihvertfald. Nyd den!

VI havde sidste mandag den dejligste Sct. Hans i klubben. Der var mødt ca. 30 personer op til hygge, mad, rundbold, hygge, dessert og hygge ;0)
Ungdomsudvalget har skrevet et blogindlæg omkring aftenen, så her lægger vi blot nogle billeder op og siger Tak for Sidst – det var hyggeligt at i endnu engang gad at komme.

Det er dejligt at se voksne også godt ved at sikkerhed er godt. Britt og hendes nye stjerne Bellis går tur efter en veloverstået ridetur og vask ;0)

Så er det jo ved at være tid til at vi skal afholde Klovnestævnet – og sikke vi glæder os ;0) Der vil blive lagt endeligt program op torsdag aften, så indtil da har du mulighed for at melde til eller fra. Dette kan gøre på mstryhnl@yahoo.dk eller på sms til 40159283

Der er desværre ikke mulighed for at se resultater fra stævnet på Møn endnu.

Årets og dermed også klubbens studenter sprang ud i sidste uge. Vi har modtaget dette dejlige billede af Emily Lundqvist og vi vil gerne benytte lejligheden til at ønske hende og alle de andre studenter tillykke med huen.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Louise Teisner, Stine Løje, Michelle Johansen og Trine Kristjansdottir – TILLYKKE ;0) Kan vi bestille godt vejr til på lørdag, hvor vi ved 2 af jer fylder år og hvor vi afholder klovnestævnet?

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.