Uge 34 – 2014

BELS D/C stævne dressur
FUKR D-stævne dressur
DM for juniorer i Ringsted

Øv hvor har sensommeren taget en kedelig drejning. Vi håber at det vender igen inden vi skal have distriktsmesterskab og vi minder lige om at der er sidste tilmelding på fredag til stævnet.

Ved den kommende weekends DM for juniorer har SAR 3 ryttere på i alt 4 heste af sted. Vi ønsker Sabrina Pilemand/Nova, Trine Kristjansdottir/Spanggårds Nephew og Emma Nymand/Rollo og Højmoses Leopold al mulig held og lykke ved stævnet.

Ved stævnet i RKL var der  SAR her der og alle vegne. Det er en fornøjelse af kigge resultater og se hvor flot rytterne klarer sig. Se blot her: Ingrid Pärg blev på Làctrice Firfod nr. 2 i både LC2 og LC3, mens Ingrid på Herzegovia Firfod blev nr. 2 i LC2, Britt Bonde og Lone Hertz Firfod blev nr. 3 i LC2, Beatrice Vilkonyte og Tangent Firfod blev nr. 3 i LC3. Heidi Lund Koppelgård og Tonny af Ravnsholt vandt LA4, Line Juliussen og Conair Row kom ind i MB-kampen og vandt MB0 og Anette Damgård og Kildebos Do Re Me vandt LA2. Ponyrttterne gjorde nærmest rent bord, idet Cecilie Brahe Andersen og den charmerende Chopins Mellucca vand både LC2 og LC3, mens Ida Svaneeng og Friis Nachos vandt både lørdagens og søndagens LA1 og vandt endvidere LA2 lørdag. Tillykke ;0)

Ved holdmesterskabet havde klubben 2 stærke hold af sted, og det var under 1% fra at vi havde fået begge placeringer, men RKL kilede sig desværre lige ind foran. Lidt øv, men efter 3 år, hvor SAR ikke har været distriktsmestre for hold i dressur er titlen igen på SAR-hænder. Tillykke til Tina Jeppesen/Cappuccino, Susanne Bille Jensen/Poker Face, Sabrina Pilemand/Nova og Mie Petersen/Up & GO som nu må kalde sig distriktsmestre ;0)

Klubbens mange fremmødte medlemmer havde som sædvanlig en dejlig dag i hinandens selskab og der blev klappet og piftet hver gang en SAR rytter forlod banen. Ingen var i tvivl om heppekoret var på plads under holdkonkurrencen som heldigvis næsten blev afholdt i tørvejr.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Mikala Pedersen, Vivian Dziniz og Julie Refnov –TILLYKKE TIL JER PIGER ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.