Uge 35 – 2014

NSPR D-stævne dressur
SAR onsdag Myler Clinik

Der er udvidet anmeldelsesfrist til stævnet den 6 og 7. september – på go er det udsat til mandag kl. 24.00, men derudover har vi fået tilladelse til at oprette en valgfri D-klasse for hest og en for pony om lørdagen. Her er der sidste tilmelding på sms til Hannibal på 40159283 senest torsdag kl. 16.00 – MELD TIL SÅ VI FÅR LIDT RYTTERE TIL START ;0) Pris pr. start i D-klasserne er 80 kr og man må gerne starte 2 x.

Som sagt skal vi jo den 6 og 7 september have distriktsmesterskab i individuel dressur – har du lyst til at hjælpe til, så skriv gerne til Hannibal 40159283 og i kan finde tider der passer bedst. 1 – 2 eller 3 timer, det bestemmer du jo helt selv ;0)

Det har været en af de store stævne weekender, hvor klubbens ryttere igen har vist fine takter.

Ved DM for juniorer i Ringsted havde klubben 4 ekvipager til start, og både Emma Nymand og Leopold samt Trine Kristjansdottir var i blandt de 24 der gik videre til ”semi-finalen” om lørdagen. Her var Trine super uheldig og fik desværre ikke % nok til at gå i A-finalen om søndagen, men hun red en fin kür om søndagen og kan se tilbage på en flot DM-debut. Emma Nymand og Højmoses Leopold var i særklasse fredag, og havde måske lidt fejl om lørdagen, men vist i A-finalen om søndagen at ekvipagen er blandt nogle af landets bedste juniorryttere, og at det ikke er tilfældigt at Emma må ride med Dannebro på jakken. Emma fik en samlet 8 plads ud af 42 startende ekvipager – Stort tillykke ;0)

Ved Trakhenernes årlige mesterskabsstævne på Broholm, havde Claus Erstrup og Alfa Romeo en super flot start i MB, hvor de endte med en 4. plads. Tanja Lohse og Loulou Sjælstofte blev endvidere hædret for deres 3 plads på Trakhenernes interne rangliste. Tillykke til jer også.

Og for ikke at glemme stævnet på Bels skal vi da lige oplyse at Channe Beck Petrersen og Jitterbug Firfod vandt LB2, Karoline Krogh Hansen og Poppelgårdens Notre Ravel vandt debuten i PRI, Michelle Johansen og Elverhøjs Alaika vandt MA1 mens Louise Teisner og Holtegårdens Be-Bob blev nr. 2 i LC2. Også tillykke til jer:

Og ugens enlige fødselsdagshilsen skal gå til Pernille Larsen – HYP HYP Hurra  ;=)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.