Uge 37 – 2014

FRKS D-stævne dressur
NSPR C-stævne spring
SGR D-stævne dressur

Der vil være prøve i ryttermærke på fredag – der kommer nærmere info en af de første dage på facebook, så hold øje!

Så fik klubben endnu engang holdt det individuelle distriktsmesterskab i dressur og det blev til en herlig herlig weekend, selv om vi desværre ikke var i nærheden af vores normale antal starter. Til gengæld var vi heldige og holde et sensommerstævne, hvor der blev redet en masse fin ridning og hygget en masse. Klubben fantastiske cafepersonale tog igen kegler og solgte rub og stub, så ingen frikadeller i overs til evalueringsmødet søndag sen eftermiddag;0)

Mesterskaberne blev afholdt i god tone, og med masser af spænding i både heste og ponyklassen. Der var tæt løb, og det var i begge mesterskaber ikke muligt at udråbe vinderen før allersidste rytter havde redet. Det var hos ponyerne Emily Lundqvist tidligere pony Nerle som med sin rytter Mie With genvandt mesterskabet, med med vores egen Ida Svaneeng og den fantastiske pony Friis Nachos lige i hælene. Hos Hestene var Emma Nymand i front efter lørdagens ridt, og skulle derfor ride sidst og presset lå på derved på Emma. Desværre var changementerne søndag ikke helt i skabet og Emma og Rollo måtte se sig slået af Fakse-rytteren Henrik Christfort som der ved kunne hive titlen i land. Vores egen Tanja Lohse og Loulou Sjælstofte avancerede hele 2 pladser og kunne lade sig hylde som en velfortjent 3ér.

I de ordinære klasser ved stævnet gjorde klubbens ryttere som vanligt fristes man til at sige super flot figur. Se de mange flotte resultater på Live.

Tina Jeppesen har taget en del billeder i løbet af weekenden, så inden længe vil der komme en masse stemningsbilleder på hjemmesiden – hold øje :0)

I den kommende uge skal der ønskes tillykke til Pixi – HYP HYP HURRA!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.