Uge 41 – 2011

NFRK C-stævne dressur
SAR mandag staldmøde kl. 19.00
SAR torsdag fællesspisning kl. 17.30 (vi starter med at lave roe- og græskarlygter)

Så fik vi besøg fra Frankring af den mekaniske hest. Den blev installeret i foderrummet og var der var stor søgning til kurset som startede kl. 8.00 og varede indtil kl. 20.00. Rytterene kom med rigtig gode tilbagemeldninger om deres oplevelse af både den mekaniske hest og også undervisningen for de som var så heldige at have egen hest med. Enkelte ryttere, som var førstegangs deltagende på den mekaniske hest, skulle dog lige ud over det at det ikke var en tur i Tivoli de deltog i, men et seriøst kursusforløb, for for pokker hvor blev der grinet når den først satte i trav, men det varede kun kort inden koncentrationen satte ind.
Så fik vi besøg fra Frankring af den mekaniske hest

EFTERLYSNING….. Vores 3 emaljeskilte med badende damer er forsvundet fra Cafetuttens toilet! Har du set dem? Vi vil rigtig gerne have dem retur ;0)

Så kom der proprositioner til vores D-springstævne. Vi håber at rigtig mange kommer og tilbringer 1. søndag i advendt i ridehuset. Palle har sagt at han ankommer med kamera, så nu er chancen der for efterfølgende at kunne erhverve sig nogle lækre billeder…. Måske ligefrem en julegaveide????

I Søndags kom Anne fra DRF på besøg for at afholde kursus i sikkerhed i omgang med heste og i ridning. Ca 20 af klubbens medlemmer havde valgt at deltage i kurset og vi fik en lærerig dag. Ikke at vi skulle ændre i vores sikkerhedsregler, men der var en god debat omkring bordet som måske gør at vi der var der tænker over sikkerhed i hverdagen og at det ikke behøver at gøre tingene mere besværlige blot mere sikre.

Sabrina Pilemand og Orchids Tigertail blev nr 2. i PRT ved weekendens stævne i Faxe, hvorimod Rikke Strate og Cantanit red flotte 65% hjem i Prix sct.
George ved stævne i Møllebakken. Godt gået piger!

NU STARTER INDENDØRS-SÆSONEN FOR ALVOR!!!!!! Derfor er det vigtig at du lige læser op på ridehusreglerne, således at du bla. husker at vi rider venstre mod venstre, at vi skridter på hovslaget en og en, at vi IKKE hører musik fra Ipods eller lignende, og at der er regler omkring longering. Reglerne er ikke lavet for at irritere, men for at vi alle kan være der samtidig på bedst mulig måde ;0) Så husk lige at læs dem igennem.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Marlene Piil Nymand – vi håber du får en herlig dag nu hvor du er i Australien. HAPPY BIRTHDAY ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.