Uge 38 – 2014

SYR D-stævne dressur/spring
ØLR D-stævne spring/dressur

Vi har de sejeste tøser i klubben ;0) Tre 3 klubbens yngste ryttere bestod i fredags ryttermærke 4 uden problemer, og med sig havde de lige en lige så skøn ung kvinde som var forhindret sidst der var prøver som denne fredag både bestod ryttermærke 3 og 4. Stort tillykke til Sofie Berg, Amalie Dzienis, Cecilie Brahe Andersen og Mikala Pedersen ;0)

Og når nu vi er ved ryttermærker og rytterlicens, så har vi i klubben på mindre end 2 timer fået booket kurset KLAR PARAT START til den 2. oktober. Vi har pt. 7-8 stykker på venteliste, så kender du flere som gerne vil have kurset vil vi rigtig gerne udbyde endnu et. Vi skulle gerne samle omkring 20 personer for at prisen ikke bliver alt for høj. Vil nogen være behjælpelig med at sprede budskabet? Tak for hjælpen på forhånd ;0)

Vi var så heldige med vejret ved vores distriktsmesterskab i sidste uge – denne weekend er næsten sejlet væk. Ihvertfald kom der så meget vand at NSPR desværre måtte aflyse søndagens springkonkurrencer, hvorfor den for tiden rigtig godt springende Honey De Luxe med Josefine Voss Madsen desværre ikke kunne komme til start.

I Forrige uge fik klubben 2 mestre som vi ikke må glemme at ønske tillykke, idet Pixi Pedersen og Champiz vandt ØDM ved New Forest foreningens årlige mesterskab, og samme weekend og endda samme sted vandt Pernille Magnusson og Poppelgårdens Notre Ravel mesterskabet for DSP ekvipager. Tillykke til de seje damer på de seje ponyhingste !

Der er nyt blog indlæg – Ungdomspigerne ville iøvrigt gerne om nogen kunne tænke sig at lade sig portratere. Ikke noget voldsomt – et billede og 4-5 linjer. Tag kontakt til enten Sabrina Pilemand eller Pernille Friis Jensen, så du også kan komme på bloggen.

Emma Nymand og Højmoses Leopold tog en 12 timers køretur ned i det tyske for at ride stævne, og ved torsdagens konkurrencer var de supergode og endte på en flot 8. plads. I Næste weekend har Emma samlet nogle rideveninder som i anledningen af DM for hold starter for SAR, så vi sender lige et pøj pøj afsted sammen med det “tyske” tillykke.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til en masse dejlige piger som gør at vi alle kan forvente os godt vejr den kommende uge: Josefine Voss Madsen, Nauja Rasmussen, Pia Mikkelsen og Leila Jacobsen. HYP HYP HURRA ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.