Uge 44 – 2011

FKR aften C-stævne dressur
FRKS klar-parat-start.

JAGT hos naboen søndag den 6. november fra 12 – 16.

Har du lyst til at blive en del af et godt team – klik her for at se mere

Så er der allerede kommet proprositioner til klubmesterskaber som afholdes i februar. Det kan være du synes det er underligt at vi lige som har sprunget et år over, men det er for at få lagt mesterskaberne i starten af et år således at man ikke kun er klubmester et par enkelte måneder, men derimod næsten et helt år.
Der er lavet nogle enkelte ændringer i forhold til sidste år, men Juniorudvalget håber at i igen i år støtter op om mesterskabet!

Sidste tilmelding til turen til GLOBEN er lørdag den 5. november – meld tilbage til Hannibal. Se mere på forsiden.

Spejlet repareres i næste uge – dagen ved vi ikke endnu, men det er tilladt at ride samtidig, men tag hensyn til glarmesteren ;0)

Julegaveide???? Klubtrøjer kan erhverves via Cafeen, hvor de står til afprøvning i forskellige størrelser og farver. Evt køb skal meldes til Hannibal 40 15 92 83.

Der har været stævne i både Nykøbing og Nakskov denne weekend, men desværre er resultater ikke opdateret i skrivende stund, men vi ved at Denise Skarsø og Remember Me vandt 80 cm springning i Nykøbing og at Trine Fisker og Winston kom hjem med 2 1. pladser fra LSP i LA 1 og 2 – TILLYKKE TIL JER PIGER!

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Maiken Friis – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.