Uge 39 – 2014

LSP D-stævne dressur
VOSK C-stævne  dressur

Så har SAR for første gang nogen sinde haft et hold til DM for heste. Emma Nymand havde samlet 3 ridevenner og startede (naturligvis) for SAR. Emma for fortrøsningsfuld ved afrejsen, men man kan jo aldrig vide, hvordan det går når man har med heste at gøre… Men det gik godt – for ud af 24 startende hold, hvoraf de 6 gik til A-finalen, kunne SAR-holdet lade sig hylde som vindere af B-finalen! Kæmpe stort  tillykke med at have samlet det 7. bedste hold i Danmark – det er dejligt at i har luftet SAR-fanen endnu engang med flot flot resultat. Oven i hatten kan Emma klappe Rollo og give ham en ekstra gulerod, for søndag red de sammen dagens højeste % hjem på tværs af alle DM rytterne i alle DMklasserne. Slet ikke så ringe ;0)

Og når nu vi er ved stævner, må vi beklage at der desværre ikke er resultater tilgængelige fra stævnet i SYR, hvor vi ved at en del af klubbens ryttere har været til start.

Det er ved at være efterår og alle ridebutikkerne omkring os bugner af lækre nye varer. Ynder du også at være lidt lækker udenfor stalden, så prøv at tjekke vores skønne, og kønne, juniormedlem Celine-Amalie Boesens blog Beautyssun ud. Hun skriver om mode til de unge kvinder/piger. Enjoy beautyssun.bloggersdelight.dk

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til endnu 2 skønne medlemmer; Sabrina Pilemand og Hanne Arboe – HYP HYP HURRA.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.