Uge 40 – 2014

FRK C-stævne dressur
MLR D-stævne dressur/Spring
MØN D-stævne spring/dressur
SAR bestyrelsesmøde torsdag kl. 18.00 i Tutten.

Så er det i denne uge at vi lander ind i årets sidste kvartal, og vi kan forvente efterårets komme. Derfor har vi taget forskud på nogle af glæderne og har pyntet op i ridehuset..

Efteråret er også her hvor vores wellness går i gang igen, og hold øje, for snart vil der være sat dato på første gang – det bliver dejligt at komme igang igen.

Springningen starter inde igen fra på tirsdag, og inden længe skal vi have samlet nogle stykker til at få springmateriellet ind. Tal evt. med Hans Herman om hvilken dag det kunne passe at vi kunne mødes for at få tingene ind.

Der er sat dato på det næste  mega spændende foredrag i klubben. Rasmus Bagger gæster SAR den 16. november, og det er allerede muligt at melde til. Se mere på forsiden eller på klubbens facebook side.

Der har også været forespørgsel på endnu et KLAR PARAT START kursus, idet det der skal afholdes den 23/10 blev booket på blot nogle få timer.. Hold også øje her – vi venter blot på en dato fra forbundet af inden at vi kan sende en “pressemeddelelse” ud på endnu et kursus.

Ved LSP stævne i lørdags, var Cecilie Brahe Andersen og den charmerende Chopins Melucca til start som den eneste rytter fra klubben, hvilket hører til sjældenhederne. Men hvad der efterhånden ikke hører til sjældenhederne var dog at Cecilie og Melucca red flotte flotte % ind og vandt LC3.

I sidste uge havde vi glemt at ønske tillykke til vores tidligere formand Charlotte Munch – undskyld, vi nød det dejlige vejr ;0)

I denne uge skal vi ønske tillykke til Heidi Lund Koppelgård, Cecilie Ødegaard og Sabine Hansen. HYP HYP HURRA ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.