Uge 46 – 2011

NOR C-stævne dressur
MØN D-stævne dressur/spring

Hvis du ikke har nået at melde til vores springstævne kan du nå det til og med tirsdag eftermiddag. Vi laver nemlig foreløbigt program tirsdag, så hvis du vil være med alligevel og ikke har nået det og vil slippe for efteranmeldelse så send din anmeldelse til Hannibal@hansen.mail.dk

Klubbens springpiger (- og dressurponyer) har været til springmesterskab i Faxe. Det var ikke SAR der løb med mesterskaber i denne omgang, men der blev hygget alligevel. Desværre er der i øjeblikket ikke tilgængelige resultater så vi ved ikke hvordan de individuelle klasser er gået…..
Klubbens springpiger (- og dressurponyer) har været til springmesterskab i Faxe - klik for at se større billede

Og så er der endelig kommet resultater fra LSP´s stævne sidst i oktober. Og her kom flere af klubbens rytter hjem med placeringer: Signe Hemmingsen og Pepper vandt LA2 om lørdagen, mens Janne Bæktoft og Zakaris vandt den samme klasse om søndagen. Trine Fisker og Winston vandt ponyernes LA1 og 2 med Sacha Beck Pedersen og Firfod Brdr. Olsen lige i hælene. TILLYKKE PIGER.

I weekenden var der D-stævne i Nykøbing og her vandt Line Juliussen og Con air LC3, mens Christina Jensen og Zulaima Firfod blev nr. 2 i LA2. Sacha Beck Pedersen og Firfod Brdr. Olsen vandt LA2 for pony. TILLYKKE ;0)

I onsdags havde klubben samlet medlemmer og deres familie og bekendte – 40 personer i alt – til at se GLOBEN i Holeby. Det var en flot oplevelse, som faktisk blev bedre når det først havde sat sig. Se blot Emilys smukke billede ;0) Der kommer på et tidspunkt flere ind under billedegalleri. TAK til Familien Skibsted som ejer GLOBEN og som gjorde det muligt for os at komme ned og se vores fantastiske jord tættere på. Se flere billeder i galleriet!
TAK til Familien Skibsted som ejer GLOBEN og som gjorde det muligt for os at komme ned og se vores fantastiske jord tættere på. - Klik for at se større billede

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Katja Nielsen. TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.