Uge 41 – 2014

NFRK C-stævne dressur

Fra mandag den 6. oktober starter vi igen vores wellness op. Det er skemalagt til hveranden mandag fra kl. 19.30 til 20.00, hvorfor ridehuset vil være lukket for andre end de der deltager.

Der skal afholdes pløjestævne på Kjeldmosegaard søndag den 19. oktober i samarbejde med Køreforeningen. Vi ville gerne have et par enkelte hjælpere til Tutten – har du lyst til at hjælpe så kontant Hannibal

Fra MLR er der desværre ingen resultater fra weekenden stævne tilgængelige, men tilgengæld ved vi at Ida Svaneeng og hendes dejlige pony Friis Nachos, idet havde debut i PRI i Faxe. De gjorde det superflot,  kom dog ikke hjem med  placering, men tilgengæld kunne de læsse en halv B-pony i traileren. Tillykke.

Ved  næste weekends stævne i Nykøbing, er der rigtig mange SAR ryttere til start, og heriblandt også en del debuter, idet Rikke Karkov og Roberto Lyng debuterer på udebane, Ida og Nachos skal forsøge at hente den sidste halvdel af Bét og Tanja Lohse og LouLou Sjælstofte debuterer i MA. Så ved du ikke hvad du skal den næste weekend, så  læg vejen forbi Brændte Ege og se en masse af klubbens aktive stævneryttere i aktion.

Der er kommet undervisningskalender på Facebook – den vil fremover være der, hvor undervisning, stævner og kurser vil blive lagt på. Denne virituelle kalender gør at alle kan gå ind og booke undervisningstider, og se om tiderne er brugt.
Bestyrelsen vil fremover sætte som et krav at man benytter denne kalender såfremt man ønsker at undervise på  Kjeldmosegaard. I den forbindelse gælder det naturligvis også at man går ind og aflyser, såfremt at man ikke skal bruge den bookede tid. Husk samtidig ikke at booke mere end du bruger;0) Den er ret let at bruge – man opretter blot et logind, og så er man klar. God fornøjelse!

Der er ingen fødselsdage i denne uge, så vi vil istedet blot ønske jer allesammen en dejlig uge ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.