Uge 42 – 2014

FKR C-stævne spring
NOR D-stævne dressur
SAR pløjestævne søndag.

Så blev det skolernes efterårsferie, og i Sakskøbing Rideklub afholdes der for første gang stævne i samarbejde med LollandFalsters Køreforening. På søndag er der pløjestævne på marken bag klubbens folde. Det bliver spændenden at opleve disse store heste pløje på helt gammeldags maner, og det bliver hyggeligt at lægge lokaler til et helt anderledes arrangement. Kom og kig, og få en fornøjelig søndag som afslutning på en forhåbentlig dejlig efterårsferie.

I Fredags var der mødt mange medlemmer op for at hjælpe med at sprede den nye ridehusbund. Vi har fået lagt 51 tons ridebanesand på, og vi har indtil videre fået god respons på rideligheden. Husk det stadig gælder at der skal samles mokker ;0)

Stævnet i Nykøbing i weekenden bød på mange flotte SAR-resultater. Der er desværre ikke resultater tilgængelige for søndagen, så vi nøjes med at nævne de resultater vi kender ;0) Susanne Bille Jensen og Poker Face blev samlet vinder af den udskrevne Cup som gik over 2 dage, hvor Lotte Postborg og Landiano fik en flot 3.plads. Emma Nymand og Rollo debuterede med en sejr i MB2, Tanja Lohse red flotte % i hendes MA-debut, og samtidig fik klubben lige hele 2 B-ponyer, idet Ida Svaneeng og Friis Nachos samt Karoline Krog Hansen og Notre Ravel begge  fik den sidste halvdel af Bét ind. Stort tillykke til jer alle.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Marlene Piil Nymand – HYPHYP  hurra ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.