Uge 43 – 2014

BRN D-stævne dressur/spring
SAR torsdag KLAR PARAT START

Så er efterårsferien slut, og efterårsvejret har desværre også sat ind med lidt for meget regn, men dog stadig varmt for årstiden. Det er lidt vildt at vi nu nærmer os den sidste uge i oktober, og nogen af os stadig har sandaler på……

I må gerne sætte x den 5. december – her afholder klubben sin årlige julefrokost ;0) Der kommer opslag om menu og pris lidt senere.

På torsdag afholdes der KLAR PARAT START i tutten – der vil derfor være lukket for andre i tidsrummet fra kl. 18.20 og indtil 21.30

I søndags afholdt vi vintersæsonens første fællesspisning, og den stod på Stegt flæsk med Persillesovs – det var i anledning af pløjestævnet som skulle have samme menu til at slutte dagen af. Så 16 af klubbens medlemmer havde tilmeldt sig fællesspisningen som var af udsøgt kvalitet. MUMS ;0)

Og apropros pløjestævne, så bød vi jo Køreforeningen Lolland Falster og deres mange herlige gæster velkommen på Kjeldmosegaard i søndags, og hvilken dag det blev! Der var stemning allerede fra morgenstunden, hvor første man kom kørende fra midtsjælland og landede ved tutten allerede kl. halv otte. Herefter gik det slag i slag, og der var så mange aldrende sjællandske gæster, så det lød som en bedre Morten Korch film, men nøj hvor var de hyggelige ;0)

Der var en del gæster og tilskuere som kørende til “stævnepladsen” som var lagt på den bagerste del af Bjarnes mark længst væk fra rideklubbens lokaler……… Og de der kom, har fået sig en oplevelse! Det var så  fine heste der var sat foran plovene, og så velopdragne de var. Kuskene gik til opgaven med ildhu, og en iver og præcision som selv den mest drevne dressurrytter kunne misunde.
Dagen sluttede af med frokost og lagkage i Tutten, hvor også dagens sejrherrer blev fejret. Se endvidere blogindlægget  om den hyggelige dag ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til: Sacha Beck Petersen, Kitte Nørbjerg Ålborg, Marie Louise Gubi Kierrumgaard og Janni Krygermeier, HYP HYP Hurra!!!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.