Uge 48 – 2011

GSPR D-Stævne spring
MLR D-Stævne spring/dressur
2 søndag i advendt

Så må der i denne uge åbnes låge nr 1 – 4 i årets julekalender – nyd julemåneden allesammen ;0)

Der er iøvrigt pyntet til jul i ridehusets 2 bagerste ender – vi henstiller til at opsætninger i ødelægges ved evt. at lade heste “spise” træerne eller tage ting væk!

Der er sidste tilmelding til klubbens julefrokost søndag den 4. december hos Hannibal 40 15 92 83.

Vi fik afholdt et herligt advendtsstævne i weekenden. Det var super hyggeligt – julemusik udover hele Reersø – julestemning i ridehuset og i cafeen – glade gæster og ryttere – god ridning – søde officials og fantastiske hjælpere. ALT I ALT en total hyggeligt måde at fejre 1. søndag i advendt på ;0) TAK FOR HJÆLPEN ALLESAMMEN – UDEN JER VAR DET IKKE BLEVET DET SAMME ;0)

En særlig tak til Palle Thilqvist som endnu engang valgte at bruge sin dag på Kjeldmosegaard og som oven i købet udloddede et gavekort til køb af billeder via sin hjemmeside CTFoto.dk Det var weekendens ryttere som var potientiellere vindere, og den glade vinder af denne dejlige præmie blev Ida Henningsen fra Kettinge. Ida har fået besked om at hun har vundet – TILLYKKE! Billederne fra stævnet vil være online på www.ctfoto.dk tirsdag d. 29. november.

Resultater fra Stævnet vil være at finde via forsiden eller under fanebladet stævner straks Maria har fået sin computer opdateret.

1. december nærmer sig hastigt, og dermed også DIN mulighed for at indstille et medlem til at modtage årets skulderklaps pokal som uddeles ved generalforsamlingen i februar. Dette gøres ved at udfylde “sedlen” som ligger under linket vandrepokaler/skulderklapspokal. Alle indstillinger behandles fortroligt, men det er nu du kan komme med din opfordring til bestyrelsen om hvem du synes der har fortjent pokalen ;0)

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Isabella Wridt Sørensen – TILLYKKE!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.