Uge 46 – 2014

BRN C-stævne dressur og spring
NFRK D-stævne dressur
SAR – kursus med Rasmus Bagger.

Husker du at nyde efteråret – alle dets fantastiske farver og det vidunderlige vejr som gør at vi ikke nødvendigvis behøver at lukke os selv inde i ridehuset endnu? En ridetur udenfor hvad enten det er i naturen eller på bane er i efteråret en herlig oplevelse, hvor både heste og ryttere mærker den friske luft, duften af fugtig jord, oplever rådyrene, harerne og alle de andre som hygger pga af varmen og hvor det bare er en smule federe at ride når nu vinteren holder sig på behørigt afstand…… Vinteren SKAL nok komme, så gør din hest en kærlig tjeneste og lad den mærke den friske vind ;0) God tur.

rideforbundets hjemmeside kan du også tjekke den nye APP ud som gør at du altid er sikker når du færdes til hest.

I weekenden har det været klubbens seje springryttere som har været til stævne, og de har selvfølgelig gjort flot figur. I Holte red Josefine Voss Madsen og den unge hoppe Honey de Lux deres blot anden LA* og med en placering som nr. 11 ud af 66 startende, kan man godt forstå at Josefine igen har hænderne højt hævet over hovedet i beundring for hendes dejlige hest. Og for at fuldende weekenden tog de søndag til Nykøbing hvor ekvipagen blev nr. 2 i LB* og sandelig vandt LA*. Tillykke Josefine.
Alberte Sander Pedersen og Saxpos Pleasure har også fundet det helt rigtig springgear frem, og for 2. uge i træk kunne den unge ekvipage ride en fejlfri B0 i 50 cm klassen i Nykøbing, hvor også Janni Krygermeier og Cisse Qunego Z efterhånden har fundet troen på hinanden igen efter forsommerens 2 voldsomme “styrt”. Ekvipagen havde tilmeldt 4 klasser ved stævnet i Nykøbing og både i Lørdagens 70 og 80 cm klasse samt søndagens LD var ekvipagen fejlfri. Så stort tillykke til både Janni og Alberte ;0)

På Søndag afholder klubben kursus med mentalcoach Rasmus Bagger. Tutten vil derfor være lukket fra kl. 9 til 16, men har du glemt at melde til er det stadig muligt. Se mere på forsiden!

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Benedikte Piil og Michelle Kjærgaard – HYP HYP Hurra

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.