Uge 47 – 2014

Ingen stævner i D5 i denne uge
SAR – torsdag KLAR PARAT START
SAR – søndag Køreforeningen afholder generalforsamling.

Halvvejs inde i november, og klubben bugner af  aktiviteter. Det er så dejligt at vores medlemmer og gæster gider at bringe liv i klubben. I denne uge sker der også noget

Torsdags er der 2. omgang KLAR PARAT START – det vil sige at Tutten er lukket på torsdag fra kl. 18.30 til kl. 21.30 ca. Kurset har været booket længe så endnu  engang kan vi byde velkommen til 28 kursister og underviser Inge Broms.

Søndag gæster Køreforeningen Lolland Falster Tutten, idet de afholder generalforsamling. Tutten vil derfor være lukket i tidsrummet fra kl. 12. til 17 ca (tror godt man kan snige sig ind og købe guf og drikkevarer uden problemer, men at hænge ud foran TVét eller spille spil går nok ikke ;0)

Søndag den 16. havde Kursus udvalget fået mentalcoach Rasmus Bagger til at komme til SAR. Det var 33 forventningsfulde deltagere som mødte en topmotiveret Rasmus der kunne have talt i et væk hvis ikke det var fordi der var indlagt frokostpause. Det er rigtig synd for dem der ikke havde meldt til, for det var GULDKORN der kom fra manden, hvilke begrænsninger tanker kan give…..Men modsat hvilke mirakler tanker så også kan give! VI KAN GODT…… Der er vist ingen der kan sige at de ikke fik noget ud af det uanset om det var ryttere, skytter, crosskører eller forældre…. Ungdomsudvalget var også repræsenteret, så mon ikke vi kan være heldige at læse et mere  fyldigt referat fra dagen på bloggen i ugens løb?

HUSK at der på onsdag er sidste tilmelding til springstævnet 1. søndag i advendt – det ville være ærgeligt om vi var nød til at aflyse pga for få starter. Spred endelig gerne budskabet ;0)

JULEFROKOSTEN står også for døren – her skal du også huske at få meldt til ;0)

Ved stævnet i NFRK  vandt Louise Teisner og Holtegårdens Bee-Bob LC2 – TILLYKKE til jer!

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Dorit Kruse – stort tillykke til denne dejlige Kvinde som udgør den ene halvdel af ægteparret som ejer Kjeldmosegaard.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.