Uge 49 – 2014

FRK D-stævne spring
SAR julefrokost fredag i tutten

Så blev det atter december og vi kan glæde os til juleferien, til hyggen, måske til lidt sne og lidt ekstra tid i stalden. Kulden kom i hvertfald til Sakskøbing sammen med julespringstævnet – vi er spændte på om kulden holder eller det blot var en enlig svale. Faktum er at vi er inde i december – den 22. december bliver dagene igen længere (tænk over det inden du brokker over mørket og den triste vinter;0)

PÅ fredag afholdes der julefrokost i tutten fra kl. 18. hvorfor Tutten vil være lukket for andre end de tilmeldte

Selv om det er vinter, og stævnerne måske ikke trækker lige meget i alle, så har SARs ryttere naturligvis igen været ude og vise flaget på Sjælland og øerne. Ved stævnet i Ågerup var der udover de ordinære klasser også inviteret til Sjællandsmesterskaberne, og her gjorde Ida Svaneeng og Friis Nachos en meget flot entre, idet de red sig til en flot flot 4. plads i mesterskabet for ponyer – og slutter hermed sæsonen flot af . Stort tillykke herfra Overrasket smiley

Ved selvsamme stævne red Vicky Pejter Larsen igen Herzog Højris til en topplacering, idet den unge ekvipage blev en flot nr.2 i MBO. Tillykke!

I VOSK var der inviteret til både spring og dressur, så her var Alberte Sander Pedersen og Saxpos Pleasure igen ude og vise at træning virker – de var nemlig fejlfri i klassen 40 – 80 CM hest/pony. I selvsamme klasse var Janni Krygermeier og Cisse Qunego Z til start og fik også en fejlfri tur. Pigerne var nu varmet op til Søndagens spring stævne i SAR – Tillykke!
Ved søndagens dressur på VOSK skulle Amalie Dzinis og hendes helt nye pony Bjeldbaks Bingo til start i både LC1 og LC3, og efter at have smidt nerverne red den unge ekvipage sig i form og kunne med 65% sikre sig en flot 2. plads i LC3. Tillykke! Caroline Høj har fået fuldstændig styr på Dolce Vita og kunne ride hoppen til en meget flot 2. plads i den valgfrie LB – tillykke også til jer ;0)

Klubbens eget springstævne søndag, blev en rigtig god dag. Der var masser af god ridning og masser af stemning, og der blevet givet dejlige gaver ud til alle de dygtige ekvipager som kom fejlfrit igennem banerne. Det har været en lang dag, hvor vi desværre var en mand i underskud i dommerhuset, hvorfor Maria Stryhn efterfølgende skal taste resultater ind så de vil kunne ses på Live snarest.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Staldnisse Johan ;0) Og han har visket os i øret at en hilsen og en bid grød ville være dejligt!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.