Uge 1 – 2015

Der er ingen stævner i D5 i denne uge.

Julen er slut – vi håber du har nydt den, fået en masse dejlige gaver,  har fået hygget med både familien og med hesten. Nu nærmer vi os meget hastigt nytåret med alt hvad der til hører. Vi håber at i alle får en hyggelig og smukt nytårsaften og at vores firbenede venner kommer roligt igennem masserne af fyrværkeri. Husk evt. at lade lyset og musikken være tændt i stalden således at de ikke så let kan komme til at fokusere på festen udenfor.

Det er ved at være tid til at sende kontingenter ud. Hvis du vil hjælpe klubben med at spare penge så send en mail til hannibal@hansen.mail.dk, så kommer din opkrævning og indbydelse til generalforsamlingen til dig på mail i stedet for. Hvis ikke så sender vi ud med posten præcis som vi plejer.

Vores facebook side har  været herligt brugt, da det er væsentlig lettere for folk  at lægge billeder eller små sjove historier op. Hvis ikke du har en profil allerede så brug nytårsferien til at oprette dig, og se alle de sjove, hyggelige og indimellem finurlige ting som klubbens medlemmer og venner lægger op.

Allerede kort inde i det nye år sker der ting i klubben. Vi har ansøgt om den nye opstaldningscertificering og venter besøg af DRF kort inde i januar. Vi håber at vi herefter kan tilføje endnu en certificering til de tre vi allerede har.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Emma Nymand, Malou Carlsen, Celine Amalie Boesen, Claus Erstrup og Simone Mikkelsen. Tillykke til jer ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.