Uge 2 – 2015

RKL E-stævne dressur/spring

Så er vi igang med et nytår og jule/nytårsferien er forbi. HELT forbi vil nogen nok mene, men nogen gange er det slet ikke så ringe at skulle igang igen. På med den positive hat og få det bedste ud af året som er kommet. Rideklubben glæder sig til 2015, som er året hvor klubben fylder 40 år i. Vi vil forsøge at lave lidt ekstra ud af tingene i år fordi det er et jubilæumsår og det starter jo ud med klubmesterskabet som falden den sidste dag i februar og den 1. dag i marts. Proprositionerne ligger allerede på forsiden og GO.rideforbund.dk åbner for tilmelding sidst i januar. HUSK at du skal have betalt kontingent for at kunne melde til mesterskabsklasserne.

Apropros kontingent så er der lige nu blevet udsendt kontingenter tillige med indbydelsen til årets generalforsamling. De er sendt enten på mail eller som post. Skulle du mod forventning ikke modtage opkrævningen, bedes du venligst kontakte Charlotte Hannibal hannibal@hansen.mail.dk således at vi kan få rettet misforståelsen.

Generalforsamlingen er jo også der hvor vi uddeler klubbens mange pokaler og vi vil gerne have DIN hjælp til at finde vedkommende som skal modtage årets skulderklapspokal. Kender du en, så udfyld skemaet som du finder her på hjemmesiden under rangliste, vandrepokaler, skulderklapspokal. Vi håber rigtig mange vil være med til at indstille medlemmer!

Mandag er det tid til at få lavet den årlige besætningsrapport – vi går ud fra at det ikke skaber de store problemer. Du vil efterfølgende kunne se den under velkommen –>opstaldning –>besætningsrapport.

Klubben har også fået lavet en “officiel” Facebook side, hvor de oplysninger som normalt ellers kun lægges op her på hjemmesiden for fremtiden også vil være at finde. Siden hedder Sakskøbing Rideklub – SAR og skulle være ganske let at søge efter. Tilføj den som dine foretrukne sider, og du vil kunne se oplysningerne både her og der.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Gitte Olsen, Christel Østed og Cecilie Møller Pedersen. HYP HYP Hurra ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.