Uge 4 – 2015

Ingen stævner i D5 i denne uge.

Til gengæld er go.rideforbund.dk åben for tilmeldinger til klubmesterskabet. Vær opmærksom på at der er oprettet 2 stævner med vores logo, men det er kun den sidste der er den korrekte. Anmeldelsesfrist er 17. februar på den korrekte. Husk også at der er begrænsning på deltagere i hestenes dressurmesterskab.

Så kom et af de synlige beviser på opstaldningscertificering – det er da rigtig flot når der hænger 4 diplomer  på stribe.

Ungdomsudvalget inviterer til Fastelavn den 8. februar. Kom og mød glad op til en hyggelig eftermiddag – se mere om arrangementet på forsiden.

DMI begynder at love lidt vinter….. Det bliver skønt ikke at skulle vågne hver dag til regn. Sidste uge var alle klubbens vandpytter fyldte og regnen valgte i stedet at bruge ridehuset!!!!

Det var godt nok ikke populært, men heldigvis var Bjarne vaks på fingerne, men allerede dagen efter var der rimeligt tørt inden for døren igen. Så hurra for besøget af Kong Vinter ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.