Uge 1 – 2012

SAR – bestyrelsesmøde i Cafetutten torsdag kl. 19.00
LSP – kursus Niels Erik Bøchmann

Så blev det 2012 – vi håber at i alle kom sikkert ind i det nye år! Og nytårsfortsætterne……. Lad os håbe at du fik holdt dem du lavede sidste år, og at dem du har sat dig for i år bliver til at overholde. Velkommen til et forhåbentligt spændende år 2012 i Sakskøbing Rideklub ;0)

Der bliver i denne uge udsendt kontingenter samt indkaldelse til generalforsamling den 16. februar 2012. Modtager du mod forventning ikke dit kontingent, så kontakt venligst Charlotte Hannibal på 40 15 92 83 eller ved at klikke her. Indkaldelsen kan ses på forsiden!

Ryttere som ønsker at benytte baner og ridehus på Kjeldmosegaard skal huske at få indløst facilitetskort. Skrivelse herom er udsendt medio december.

Som en ny service og til inspiration vil opskrifter fra Fællesspisningerne eller andre arrangementer være at finde under linket Cafetut, hvor der er kommet et nyt faneblad som hedder Opskrifter. Velbekomme og god fornøjelse ;0)

Frem til onsdag den 4. januar kan du stadig nå at indstille personer til Venskabspokalen – det sker under linket vandrepokaler, hvor du udfylder skema og trykker send. Vandrepokalen vil blive uddelt på årets generalforsamling.

Så er kursusudvalget igang igen . Sadelmager Peter Krag Andersen fra Tattersal kommer forbi klubben, så trænger du til at få tjekket din sadel så se mere herom enten på forsiden eller under linket Arrangementer, kurser.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Simone Mikkelsen og Emma Nymand – TILLYKKE TIL JER ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.