Uge 6 – 2015

SAR fastelavn søndag

Vi er stadig lidt inde i en halvdød periode i distriktet hvad angår stævner, men så sker der jo heldigvis så meget andet! Dagene bliver længere, skoven lokker mere og mere, og det er snart vinterferie, men inden da indbyder SAR til fastelavenshygge i Tutten søndag den 8. februar.

Ungdomsudvalget glæder sig til at byde alle velkomne søndag kl. 13.00, til at se hvordan tønden bliver slået i stykker, og slutte hele dagen af med en god fastelavnsbolle og varm cacao. Velkommen til fastelavn uden hest på Kjeldmosegaard.

Vi er også ved at lave de første forberedelser til årets klubmesterskaber….. Dækkenerne er sendt til brodering, pokalerne er udvalgt og skal blot graveres, og rosetterne er også kommet hjem og ligger nu blot og venter. Glæd jer for det er virkelig smukke rosetter og lækre dækkener.

Ved ponylandsstævnet i Vallensbæk gjorde klubbens 2 ryttere, Ida Svaneeng og Karoline Krog Hansen flot figur. Ida have jo debut og red nogle flotte % hjem, idet hun lå mellem 62 og næsten 67% i de  3 ridt. Karoline fortsætter den flotte stime fra Middelfart og ender i den gode ende i felterne hver gang. Tillykke med de 6 gode ridt.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Aase Eriksen og Marianne Jensen – HYP HYP HURRA

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.