Uge 7 – 2015

FKR C-stævne spring

Det har været en uge med rigtig vinter – sne og tilpas koldt. Vi håber at i har haft mulighed for at nyde en ridetur i sneen, det er en fantastisk oplevelse for både hest og rytter.
Februar nærmer sig allerede midten af måneden, så generalforsamlingen og klubmesterskabet nærmer sig begge med hastige skridt. Husk at få betalt kontingent inden generalforsamlingen!

Hvornår har du sidst surfet på hjemmesiden? Har du set at vi i sidste uge fik et nyt link CSR under fanebladet velkommen? Det fortæller om klubbens sociale ansvarlighed – tjek det ud.

En uge før alle andre afholdt Ungdomsudvalget fastelavn i rideklubben. Hold op hvor er det lækkert at se alle de kære unger gøre sig umage med udklædning og give den gas ved tøndeslagningen ;0) De var fantastiske hver og en, og ud af 12 fremmødte måtte vi kåre Cirkeline som tryllefe til årets bedst udklædte, Sigga som en smuk fe til årets næstbedste udklædte, Levi blev som Ninja den 3. bedst udklædte, men 4 pladsen gik til de to Spidermænd Jens og Oliver, de øvrige deltagere fik naturligvis en deltagerroset, så ingen gik tomhændet hjem. Årets kattedronning blev Fraya mens Melissa blev kattekonge. Da vi først var færdige med tønden i ridehuset, var det tid til at samles i Tutten for at spise dejlige fastelavnsboller og drikke varm Cacao. En dejlig eftermiddag kunne slutte, og vi ønsker alle en herlig fastelavn, når ungerne garanteret skal på den igen i næste weekend, hvor datoen melder fastelavns-søndag.

Janni Krygermeier holder den 14. februar foredrag hjemme i privaten omkring LiveWafe som er nogle akupunktur-plastre som har mulighed for at hjælpe i rigtig mange situtationer. Tjek opslaget ud – det er på forsiden.’

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Channe Beck Petersen – HYP HYP HURRA ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.