Uge 8 – 2015

NOR C-stævne dressur
SAR generalforsamling

Er foråret begyndt at titte frem? Indimellem virker det sådan. Banerne på Kjeldmosegaard er fantastiske, og indbyder til ridning udenfor allerede. Vi håber vejret holder 14 dage endnu, så vi kan tilbyde super gode opvarmningsmuligheder til klubbens årlige klubmesterskab.
Forårets komme indikerer som regel også glade(re) heste, og selv de gamle garvede vågner lidt op – det er forfriskende at mærke de har mod på livet, og lyst til give de gode oplevelser. Nyd de gode dage, kom ud – mærk vinden og den dejlige sol…..

På Torsdag holder SAR ordinær generalforsamling i Tutten kl. 19.00 – der vil som vanligt efterfølgende være spisning og masser af hygge. Vi håber DU kommer! Husk at få betalt kontingen – penge kan indsættes på kto 1551-5641853 med angivelse af navn og adresse.

På tirsdag er det sidste tilmelding til klubmesterskabet – der er stadig masser af plads i springklasserne, så grib fat i dine venner og få dem til at melde til.

SydhavsCuppen udvider og laver i år også SydhavsMesterskaberne, som bliver 5 dressurklasser der afholdes over2 C-stævner i sommmer. Først var det tænkt som 4 klasser, men pga overvældende interesse, har vi gentænkt det hele igen, og udskriver nu klasserne i Pony LA1 og PRI, og hesteklasserne LA1, LA4 og MB0 – retningslinjerne ligger tilgængelige på forsiden. Læs mere om alt det spændende nye i pressemeddelsen og på den nyoprettede Facebooksiden SydhavsCup og Sydhavsmesterskab. Der vil naturligvis løbende blive opdateret her på hjemmesiden også.

I Sidste uge var der dressurstævne i Faxe og vi glemte at fortælle at Emma og Rollo fortsætter de gode takter fra 2014 og indledte sæsonen med at blive nr. 2 i MB0. Tina Jeppesen på hendes nye hest Soterne fik en flot stævnedebut med 65% i LA2. Tillykke til de 2.

I denne uge var Faxe igen vært for et ridestævne – denne gang i springning. Sofie Berg og Catch Me if you can red fejlfri i MB**, men Josefine Voss Madsen og Honey De Luxe havde – som vanligt får man næsten lyst til at skrive – nogle gode ture. Fejlfri i LB* med placering, og lige uden for placering i den anden klasse lørdag. Søndag var der da nyhederne blev skrevet desværre ikke opdateret startslister, men mon ikke Honey har givet Josefine endnu en god tur? Smiley

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Janne Bæktoft – HYP HYP HHURRA.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.