Uge 9 – 2015

SAR klubmesterskab 2015
SAR sponsormiddag søndag kl. 13.00

ÅHHHH altså – nu var banerne lige så fantastiske her op til klubmesterskabet, men så kom der regn!!!! Nu er de knapt så fine, men i dag (søndag – en uge før de store mesterskaber) var de bestemt stadig ridbare. X fingre for at vejret holder bare nogenlunde, således at alle kan få en god og fair opvarmning ved den kommende weekends klubmesterskaber.

Apropros årets klubmesterskaber…… Hvis i vidste hvor glade stævneudvalget er for at så mange støtter op om de her mesterskaber 😉 det er så fantastisk at vi bliver fuldt booket i hestedressuren, ponydressuren  kunne godt klare en 3-4 stykker mere, så hvis nogen har glemt det eller fortrudt, så har i chancen frem til og med onsdag middag på sms 40159283 med angivelse af navn på rytter og pony samt program. Springningen er der overvældende mange tilmeldinger i – vi mindes faktisk ikke at have haft så mange tilmeldte springstarter ud over til vores SydhavsCup, så vi er GLAAAAAADE, og glæder os til en fantastisk weekend, med masser af god ridning, masser af god stemning og forhåbentligt masser af publikummer og folk som gider hjælpe til hvis der opstår et behov.

Der sker også andre ting ude i den store rideverden, faktisk har SAR hele 3 ekvipager til start ved ECCO-cuppen i Sundeved den kommende weekend. Trine Kristjansdottir og Spangsgårds Nephew skal ud og forsvare de flotte ridt de fik sidste år under ECCO cuppen, Vicky Pejter Larsen og Hertzog Højris skal til Vickys første landsstævne for at vise hvad vinterens træninger er brugt på. Tilbage i SAR-folden er nu og også Trine Fisker som på hendes dejlige hoppe Rosita skal ud og kæmpe som ungrytter i år, ekvipagen red flotte % og placeringer ind som juniorrytter, så mon ikke Trine også fortsætter de flotte  takter som ungrytter. Herfra skal ihvertfald lyde 3 x pøj pøj!

I torsdags afholdt  SAR den årlige og ordinære generalforsamling, og som vanligt blev det en hyggelig aften.  Vi startede ud med Formand Maria Stryhns formandsberetningen – godt hjulpet  på vej af et slideshow som gav os masser af dejlige billeder og minder. Herefter blev  regnskabet fremlagt af Charlotte Hannibal og godkendt af generalforsamlingen uden bemærkninger. Så klappede vi os igennem fastsættelse af kontingenter, genvalg til bestyrelsesposterne, suppleret med en nyvalgt Tina Jeppesen i selve bestyrelsen og en nyvalgt suppleant Randi Larsen Storm. Slutteligt skulle der deles ranglister ud – dejligt at se alle de fremmødte blive glade for pokaler, rangliste-rosetter og gaver, og Poul Kruses vandrefad gik i år til Tina Jeppesen, mens Skulderklapspokalen gik til Gitte Olsen. Så kom hyggen, maden og kagen på bordet og der blev snakket et par timer inden folk tog hjem for at være friske til fredag morgen og de opgaver der måtte vente. Tak til alle de som kom 😉

I denne weekend holdt NOR D/C-stævne i dressur, og SAR´s ryttere var mere end klar efter en længere vinterpause: Pernille Mortensen og Gonzales blev nr. 3i LC1, mens Nobert Kajmovicz og Charlott Firfod blev nr. 4. I LC2 blev Beatrice Vilkonyte og High Roller Firfod nr. 3, mens Adam Lundsten og Vesterdams Sunshine sejrede i lørdagens LA4 og blev nr. 2 i samme klasse søndag. Søndag havde Ann-Cecilie Christensen og  Velvet 2 gode ture, idet de vandt LA2 og blev nr. 2 i LA4. Karoline Krogh og Miranda havde debut i MB0 og red sig til en flot 3. plads. Tillykke til de placerede 😉

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Jeanne Bonde, Maria Kaup og  Klara Schjelde Sloth Rasmussen som fejrer fødselsdags i USA som udveklingsstudent. HYP HYP HURRA.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.