Uge 4 – 2012

NFKR C-stævne i dressur

Husk at 5. februar 2012 er sidste tilmeldingsfrist til klubmesterskaberne.
Og Juniorudvalget har fået de smukke rosetter hjem nu, så få nu endelig meldt til ;0)
De smukke rosetter til Klubmesterskabet 2012

Så er jagterne omkring Kjeldmosegaard slut for denne vinter – sidste jagt var den 21. januar!

Læs om SAR´s nye stævnesamarbejde med LSP omkring Sydhavscup.
Pressemeddelelsen ligger på forsiden og proprositionerne ligger under linket stævner.
Sydhavscup går over 2 D-stævner over foråret og sommeren og kan rides både individuelt og som hold. Vi håber at i vil tage godt imod vores initiativ – vi er ihvertfald spændte på og helt klar til at afholde 2 fantastiske stævner med fede præmier.

Mangler du ryttermærke 3 og 4? Så tjek lige distriktets hjemmeside ud for Nykøbing F. rideklub starter hold op!

Vi nærmer os foråret og dermed også konfirmations-tiden. Er der nogle der skal konfirmeres i klubben i år? På nuværende tidspunkt kender klubben kun til 1 sød pige, men giv os endelig et præg hvis du kender et medlem som skal konfirmeres.

Benita Dunch har på linket Gæstebog sat 2 billetter til Gallashowet i Herning til salg. Hvis du ikke har nået at skaffe billetter og gerne vil afsted så tjek det ud ;0)

Ugens Hurra-råb skal gå til Michala Møller som fejrer fødselsdag og til Dorthe og Lisbeth Tetsche som fejrer kobberbryllup – TILLYKKE!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.