Uge 5 – 2012

FKR D-stævne spring
NSPR D-stævne dressur
SAR Fællesspisning torsdag

Der er fællesspisning torsdag! Vi skal have hjemmelavet porresuppe;0) Har du ikke nået at få meldt til, kan det nok stadig nåes – skriv til Bende Hernet på bende_therese@hotmail.com

HUSK at søndag den 5. februar er sidste tilmelding til klubmesterskaberne……. Og jo – du kan sagtens;0)

Der er generalforsamling i Riderute LollandFalster – se mere her på hjemmesiden under linket Arrangementer/Naturridning.

Så kom stævnesæsonen i gang – Brændte Ege afholdt et 1-dags C-stævne i dressur, og klubbens ryttere var selvfølgelig afsted. Blandt andet Trine Kristjansdottir og AnnCecilie Christensen som begge var ude med deres dejlige ungheste. De klarede sig begge ganske fornuftigt alt taget i betragtning. Kathrine With Pedersen og hendes nye hest Moresco Essenbæk fik en forrygende start på stævnesæsonen og vandt både LA1 og 2 – Tillykke herfra ;o)

Der er på flere ridecentre begået indbrud i parkerede biler. Vi vil derfor henstille til folk IKKE at lade værdigenstande ligge i bilerne når de
forlades, ligesom vi bør låse bilerne.

Sidste uges lykønskninger kom en uge for tidligt – beklager!! Vi tilføjer en enkelt mere til ugen og ønsker tillykke til Kristine Alsbæk og Michala
Møller med fødselsdagene og til Lisbeth og Dorthe Tetsche med Kobberbrylluppet – TILLYKKE :0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.