Uge 7 – 2012

VOSK D-stævne dressur/spring
SAR torsdag 16. februar generalforsamling i Cafetutten.

Så er det blevet skolernes vinterferie – og vi håber i nyder det hvor end i holder ferien ;0)

Så er der generalforsamling på torsdag i Cafetutten. Vi håber at se en masse af jer til en hyggelig aften, hvor der også skal uddeles pokaler og hygges over lidt god mad ;0)

Der er nu lagt et foreløbigt program ind for klubmesterskabet! Og som i kan se er der rigtig mange starter i dressuren – springning er det stadigt muligt at melde til i uden at det koster ekstra gebyr, så har du glemt det eller pludselig fået lyst til at deltage alligevel så er det bare at skrive til Maria på mstryhnl@yahoo.dk så sørger vi for at du kommer med til at dyste om æren, pokalerne og rosetterne ;0)

Vi søger en købmandsdisk eller vitrine til Cafetutten. Kender du nogen som ligger inde med en de gerne vil af med gratis eller evt vil sælge til en fornuftig pris så kontakt Hannibal på 4015 92 83 eller hannibal@hansen.mail.dk

Der er spredt salt i ridehusbunden for at afhjælpe støv og frostgener. Dette betyder dog for dig som benytter ridehuset, at det er vigtigt at vaske hove efter ridning.

Stævnesæsonen er så småt ved at komme igang efter vinterdvalen, og igen i denne weekend, har klubbens ryttere været afsted. Emma Nymand og Kinski Wee blev nr. 4 i PRT ved ponylandsstævnet i Middelfart og i NOR blev Tanja Koch Andersen og Gørklitgårds Liana nr. 2 i søndagens LA2, mens Tina Graugaard og Copelia blev nr. 2 i lørdagens LA2. Sacha Bech Pedersen og Firfod Brdr.
Olsen fortsætter takterne fra sidste stævne og vandt LA2 og blev nr. 2 i LA4. Tillykke med placeringerne ;0)

PGA af fedt- og sukkerafgifterne ser vi os desværre nødsaget til at lave en mindre prisstigning på sodavand/vand og slik i Cafetutten og stalden til hverdag. Prisen vil derfor fremover være kr. 6,- pr. stk mod tidligere kr.
5,-. Vi er naturligvis kede af stigningen, men det er umuligt for os længere at holde prisen ;0(

HUSK at det pr. 1. januar 2012 ikke længere er tilladt at have medicin eller medicinrester liggende frit fremme i stalde. Det skal være lukket forsvarligt inde med navn på.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Janne Bæktoft – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.