Uge 12 – 2015

LSP C-stævne dressur
VOSK D-stævne

Der har været masser af spændende ting i den forgange uge. Vi har så super aktive medlemmer, som både viser SAR fanen flot frem ude i byen, men så sandelig også hjemme, hvor nye og spændende initiativer dukker op hele tiden. Hvor er vi heldige at have samlet så mange herlige  mennesker i én klub!

Janne Krygermeier synes at det kunne  være sundt for os alle at der kom gang i bomtræning, så i lørdags bookede hun og 3 andre ridehuset og lagde bomme ud. Her blev det til super god og sjov træning, som ALLE kan have  glæde af. Efterfølgende har flere give positive tilkendegivelser for  at de også gerne ville være med, så hold øje med kalenderen. Janni varsler måske bomtræning fremover 1 gang månedligt ved fælles hjælp, og  næste gang lader til at det allerede kunne blive den 4. april – HUSK at  det ikke kun er for springryttere 😉 Ønsker i at se små smagsprøver af de seje ryttere, så findes der på klubbens Facebook Side klip fra lørdagens træning!

I Mandags var der generalforsamling i Fritidssammenslutningen og vores Formand Maria Stryhn var med! Her modtog hun på vegne af klubben en pris på 3.000,- fra OK-fonden. Tak til Fritidssammenslutningen som hvert år uddeler priserne mellem de ansøgninger der kommer ind. I år blev 16 foreninger betænkt!

Tirsdag gik det heller ikke stille af sig, for her var der generalforsamling i Distriktet. Aftenen startede med uddeling til årets ranglistevindere. Emma Nymand lod til at have parkeret Rollo lige udenfor lokalet, da hun med ridetøj, gode ridestøvler og strikhue kom og modtog pokal, blomster og en sød erindringsgave for  at have vundet distriktets rangliste for heste dressur. Tillykke til Emma 😉

Apropros rangliste, så har SAR opdateret egne rangliste, således at man fremover selv kan holde øje med hvilke stævner man har fået indberettet fra. Ved at trykke på ens point på diverse lister, kommer der fremover en liste op med hvilket stævnet og hvilken placering der udgør de pågældende point. SÅ husk at få indberettet fra ALLE stævner afholdt under  DRF! Det er lidt sjovt at være med…..

Seje Sofie Berg og Casco har i den forgangne weekend været til DM i indendørsspring. Sofie har nærmest lige fået Casco og kvalificerede sig ved deres allerførste stævne til at ride DM, så vi kan forestille os at det har været en spændt Sofie og en spændt familie som indtog banerne i Hillerød fra fredag til søndag. Sofie har gjort det super super flot ved at ende som en samlet nr. 19ud af 44 startende, enddog kun med 13 fejl sammenlagt over 3 runder. FLOT Sofie – og der er jo også et udendørs mesterskab som skal rides nærmere sommer.

Weekenden har budt på stævner. Hanne Aaholm-Hansen har i lørdags været til langdistance i Feldborg Statsdistrikt, og efter 40 km sammen med sin skønne araber kunne Hanne og hendes ridemakker lade sig hylde som vinder. Du er for vild Hanne, og giver os skovtursryttere baghjul til enhver tid……

På Baunehøj har Josefine Voss Madsen og Honey DeLuxe igen indtaget springbanerne, og de flotte ridt lørdag blev fejret med en flot placeringi LB** idet ekvipagen var fejlfri i B0. Tillykke 😉

På Brændte Ege var der også stævne og klubbens ryttere gjorde det også  her godt. Katrine Jakobsen og Vejsholt Nan vandt LC2, Tina Jeppesen vandt både LA1 og LA2 på Sonate mens Anette Damgård og Kildebo´s Do-Re-Mi vandt LA4. Firfodderne var også repræsenteret her, der og alle vegne og vi fandt dem både til hest, som prut-opsamler og som tilskuer – ALTID dejligt med  kendte ansigter når medlemmerne kommer rundt omkring.

I denne uge skal vi ønske tillykke til Emily Lundqvist og Hanne Aaholm-Hansen. HYP HYP HURRA 😉

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.