Uge 9 – 2012

FRK D-stævne dressur
LSP C+D stævne dressur
SAR konstituerende bestyrelsesmøde torsdag kl. 19.00 SAR Trailerkursus (hold øje med tidspunkter i ridehuset)

Så er klubmesterskaberne for 2012 overstået – og sikke en weekende ;0) Det har været en total fantastisk weekend for de 2 udvalg som har arrangeret stævnet. Alle har været tilfredse, vi har set herlig ridning og spænding til det sidste. Dommere og banebygger har været gode, hjælperene undværlige og så var det jo også herligt at DLG og Anette BLINGBLING kom og udstillede.
Endvidere skal der lyde et stort tak til Dorit Kruse for hendes særlige ærespræmier, og sidst men ikke mindst tillykke til de 4 klubmestre: Sacha Bech Petersen og Beethoven af Stensnæs som vandt ponydressur, Rikke Strate og Cantanit som vand hestdressur, Sacha Beck Petersen og Brenda som vandt ponyspring og Camilla Ødegaard og Firfod Fricazt som genvandt mesterskabet fra sidste gang. STORT TILLYKKE skal dog lyde til alle deltagere – det var så fedt i gad være med og lave et brag af en weekend ;0)
SAR Klubmestre i spring for hest 2012

Resultaterne for klubmesterskaberne kommer på nettet inden ret længe;0)

Vi fik også for første gang inviteret til sponsorfrokost. Klubbens skiltesponsorer var inviteret til frokost søndag og vi har indtryk af, at de der havde sagt ja tak til invitationen havde en dejlig eftermiddag på Kjeldmosegaard. Tak til Bende Hernet som havde lavet maden og Tak til Hanne Arboe som endnu engang lavede de smukke dekorationer.

Sponsor bordet Forår i Sakskøbing Rideklub
Der blev afholdt sponsormiddag under klubmsterskabet 2012 Foråret er kommet til Sakskøbing Rideklub

Alt dette gør jo, at vi nu kan glæde os til stævne i maj – så se jer om…..
Find et hold og meld til start i Sydhavscup både individuelt og sammen med dine venner ;0)

UNGDOMSMEDLEMMER …. Hold øje!!!! I vil snart finde en invitation til hygge og fest her på hjemmesiden.

Foråret er på vej – så frem med de positive vinkler på tilværelsen. Læg vinterens kedelige skygger bag dig, og kom ud i solen. Lad hesten komme på tur eller fornøj dig med ridning udendørs. Der er intet bedre.

Ugens fødseldagshilsner skal gå til Sara Hansen og Maria Munch – TILLYKKE TIL JER ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.