Uge 15 – 2015

MLR D-stævne dressur og spring
RØSK D-stævne dressur og spring

Så er påsken overstået og der går en lille måned inden den næste helligdag banker på. Men for pokker en herlig påske – vi startede ellers ugen ud med noget af en overraskelse, da det tirsdag morgen sneede ret voldsomt og blot blev ved indtil sneen lå i 10 cm højde og var dyngvåd. Men sååååå tog påsken over og forkælede os allesammen med godt vejr og fik folk og fæ  til at nyde vejret udenfor. Anemonerne er også begyndt at titte frem, så nu skal vi turryttere både til at holde øje med knopperne  på træerne og blomsterne i skovbunden. DET ER EN HERLIG ÅRSTID 😉

Ungdomsudvalget afholdt for første gang nogensinde i klubbens historie påske-skattejagt, og hvilken herlig eftermiddag det blev. Ca. 30 børn og voksne var samlet for at drage ud på den farefulde færd det er  at være skattejæger….. Bedsteforældre som studerer ungernes kort inden man begiver sig afsted, et enkelt hold enddog  med sporhund! Børn som var superhurtige, voksne som halsede efter…. Det var morskab for alle, og når jagten var overstået og posterne gennemgået og tjekker med dommeren, fik ungerne udleveret godtepose og roset for deltagelse. Eftermiddagen sluttede som vanligt af med hygge og nybagte boller og en kop dejlig varm cacao alt imens snakken gik på kryds og tværs. Til de der desværre ikke kunne deltage, barsler vi nok med en ny skattejagt i efteråret, så hold øje!!!!

Inden længe går den første afdeling af SydhavsCuppen igang, og allerede nu er  der stor opbakning til arrangement – vi glæder os over det, og håber at i der endnu ikke har meldt til gør det så vi igen kan få to  fantastiske weekender.

Nykøbing F. Rideklub brugte de første  påskedage på at afholde springstævne, og SARs seje springpiger viste superform, idet Sacha Bensen og Campari red 0 fejl i LC pony, Janne Krygermeier og Cisse Qunego Z var fejlfri i LE, mens JosefineVoss Madsen og Honey De Luxe var fejlfri i både torsdagens LA* og søndagens LA**. Som en højdespringer vandt Sofie Berg og Casco MB** for ponyer med 0 fejl – tillykke til alle de vindende ryttere 😉

Det er også lige før vi skal have meldt til årets Ladywalk som er mandag den 19. maj – vil du være med så  hør mere herom hos Hannibal, 40159283

Der er ingen fødselsdage i denne uge, så vi vil istedet benytte lejligheden til at ønske jer en dejlig uge – vi håber i vil nyde den og tage imod alt det gode den bringer.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.