Uge 12 – 2012

NOR Breddestævne
RKL Programridning

Fredag i sidste uge blev der afholdt 3-retters menu i Cafetutten. 25 glade deltagere fik lækker mad – opskrift på hovedretten findes nu under linket Cafetutten, faneblad opskrifter. Prøv den bare ud – det smagte dejligt!!!

Distrikt 5 har fået ny formand, og valget faldt på klubbens medlem Lisbeth Tetsche. Vi ønsker Lisbeth tillykke med valget og håber hun kommer til at sidde i stolen længe.

Der er netop blevet annonceret med 1. hjælps-kursus. Sørg for at få meldt til – det er vigtigt at kunne! Kommer der mange tilmeldinger er det muligt at lave et ekstra hold, så hold jer endelig ikke tilbage. Ønsker du at vide mere om kursus, så se på forsiden!

Cafetutten har fået ny kaffemaskine, så fremover vil det være muligt at lave sig en specialkaffe derovre. Der er indkøbt Cafe Latte, Cappucino og Cappucino Caramel og de koster 10,- kr. for en pad. God fornøjelse – der hænger en brugsanvisning over kaffen.

Ved weekendens D-stævne på Brændte Ege var en del af klubbens ryttere med til start og gjorde som vanligt, fristes man til at sige, god figur. I LD2 og LC1 for pony vandt Sofie Berg og Jackie, i LC2 blev Mie Christiansen og Firfod Jordbær med Fløde nr 3 ligesom de blev nr. 2 i LC3. I Hesteklasserne vand Karoline Krøyer Jensen og Miranda både LC1 og LC2, Pernille Mortensen og Gaia blev nr. 3 i LC1, Zuzanne Grusaynsczka og Horizont Firfod blev nr. 5 også i LC 1, Natalie Neuvonen og High Heelz Firfod blev nr. 3 i LC2. I LA2 blev Tanja Koch Andersen og Gørklitgårds Liana nr. 2 og i dagens sidste klasse LA4 var det Anette Poulsen og Sofienholms Madelaine der løb med sejren. STORT TILLYKKE TIL ALLE DE PLACEREDE RYTTERE!

Nu må det da snart være forår – enkelte heste er allerede selv begyndt at smide dækkenerne ;0) Vi x fingre for at det snart bliver så varm så vi kan få dem taget af!!!

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Emily Lundqvist og Luis Graca – TILLYKKE til jer 2!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.