Uge 15 – 2012

MØN D-stævne dressur/spring
SAR staldmøde i Cafetutten onsdag 19-20
SAR 1. hjælpeskursus i Cafetutten torsdag 19-21

Så blev påsken blandt andet brugt på at lægge ny flis i ridehusbunden. Der var lige en 4-5 fantastiske mennesker som fik fordelt det på halvanden times tid. Tak til jer for hjælpen ;0)

Husk at melde til Ungdomsfest. Se mere på forsiden af hjemmesiden!

Klubben skal prøve at sælge lodder til fordel for Børnehjælpsfonden. Har du lyst til at sælge til venner og bekendte eller måske bare selv købe lodder så henvend dig til Hannibal eller Aase. Lodderne sælges indtil 19. maj og koster 20 kr. pr. lod. Der er dejlige gevinster; gavekort på 200 kr til Matas, kop & kande, Silvan eller fætter BR, indgangsbilletter til bla. Tivoli og Fårup Sommerland. Er du så heldig at få et nittelod, deltager du i lodtrækningen om 5 rejsegavekort til en værdi af 30.000,-.

Vil du hjælpe Børnehjælpsfonden og klubben? Ind i Kampen og hjælp os – for hvert solgt lod tjener klubben 8,50 kr. MELD TIL ALLEREDE I DAG ;0)

Ved LSP´s stævne skærtorsdag blev Pernille Mortensen og Gaia nr. 2 i LC3. TILLYKKE ;0)

Tirsdag den 10. april er springningen aflyst iflg. Hans Herman Storm.

Kinski Wee og Emma Nymand er den 14 og 15. april til træningssamling i Middelfart med landsholdsbruttotruppen.

Klik på billedet for at se stor størrelse Påsken bød jo også på en herlig ride/cykel/køretur for 10 ryttere, 1 vogn med passagerer og 8 glade cyklister. Vejret var jo med os hele formiddagen og vi nød turen i skovene, pausen på engen og den afsluttende tur op ad Grevindealleen.

Hestene opførte sig eksemplarisk og cyklisterne blev pludselig kratryddere da en bunke grene lå på tværs af ruten ;0) Efter hjemkomst til Kjeldmosegaard sluttede vi dagen af med en hyggelig frokost – endnu en dejlig dag var gåët ;0) Tak til Krenkerup og Agerup for at give os lov til at ride på ellers lukkede veje og tak til Bjarne som igen arrangerede turen. Vi håber at der måske kunne blive en efterårstur også!

Ugens lykønskninger skal gå til Line Juliussen og Mikkeline Hare – TILLYKKE TIL JER ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.