Uge 17 – 2012

FKR C-aftenstævne dressur
FKR C-stævne spring
BELS Breddestævne

Så er det tid til at lyset skiftes i ridehallen, og på onsdag sker det. Der vil være lift i ridehuset hele dagen, og ingen kan sige helt hvor længe det varer. Vi håber at I vil blive positivt overrasket over ændringen!

Forår er lig med tid til at få taget gødningsprøver. På Kjeldmosegaard er prøverne afleveret til Dyrlægegårdens Hestepraksis mandag morgen så opstalderne venter blot på svar. Har du styr på dine prøver, orm og evt. kure?

Klubbens første afholdte 1. hjælpskursus er vel overstået. Deltagerne skulle nu være forberedte såfremt en ulykke skulle opstå. Det har været lærerigt, sjovt og interessant at deltage i kurset. Skulle andre have fået lyst til at få kursusbevis i 1. hjælp så tal med Charlotte Munch – det vil være muligt at lave et kursus senere på året igen hvis vi kan finde deltagere nok! Palle har taget billeder – de kommer under billedgalleri/arrangementer ved lejlighed!

Maria Hyldgaard har en anmodning: Hun kunne rigtig godt tænke sig et hold både til Sydhavscup i dressur og at der kunne samles hold til den nye dressurcup som afholdes i LA2 og LA4. Var det ikke en spændende ting? Har du mod på at være en holddeltager, så ring til Maria på 60 46 82 87 ;0)

En god håndfuld medlemmer har i lørdags malet klubbens forhindringer. Både de gamle bomme og nogle helt nye er shinet op og gjort klar til både Sydhavscup og ikke mindst udendørssæsonen. Se de flotte resultater her ;0)

Maling af spring - april 2012

Der er ingen fødselsdagshilsner i denne uge, men tilgengæld så nærmer konfirmationerne sig, og på søndag er det Jeanne Bondes tur. Jeanne – nyd dagen og et stort tillykke herfra!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.