Uge 20 – 2012

Kristi Himmelfartsdag torsdag
SAR 1. afd. af SYDHAVS-cup

I skrivende stund er der desværre ikke resultater tilgængelige fra NOR. Håber i havde nogle gode ture jer der var at finde på konkurrencebanerne!

HUSK at vi nu også er at finde på Facebook – er det mon rigtigt at kun 22 personer kan lide klubben hjemmeside ;0)

Der har været en enorm tilslutning til vores 1. afd. af Sydhavs-cup. Der skal rigtig mange starter igennem, og det kræver rigtig meget af alle os der hjælper! Har du mon fået et par timer i overskud er det ikke for sent at sige at du godt vil være hjælper til stævnet. Lørdag skal vi have 110 starter igennem og søndag 60….. Det er faktisk ret mange ;0) Vi håber på godt vejr og vil forsøge at lave et herligt stævne til jer!!!!

Springbanen er nu vågnet efter vinterens dvale. Hans Herman Storm havde søndag hjælp fra en håndfuld medlemmer og vi fik flyttet al materiel ud så vores medlemmer lige kan nå at kigge de nymalede forhindringer an inden weekendens stævne. Men flot ser det ud ;0) Og når nu alt er nymalet så henstiller vi venligst til at man sætter bomme op efter endt brug så de ikke blot ligger smidt i græsset efter du har brugt banen – vi har nemlig planer om at tingene skal se pæne ud længe ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Randi Larsen Storm og Tine Vejlstrup – TILLYKKE PIGER:

Og se så lige hvad vi stødte på på vores vej rundt i egnen – Louise Jørgensens festlige fødselsdagskort ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.