Uge 22 – 2012

NFKR D-stævne dressur/spring
SAR bestyrelsesmøde tirsdag kl. 19.00 i Cafetutten

Så er det snart ved at være Sct. Hans – aktivitetsudvalget vil som de foregående år invitere til hygge og fællesspisning. Der vil komme opslag i stalden, ridehus, Cafetut og på hjemmesiden snarest ;0) Så hold øje – vi glæder os til at se DIG!

Sidste torsdag havde klubben besøg af DRF til re-certificeringsmøde. Det gik godt og vi venter nu med en tilbagemelding. Samtidig vik vi afleveret vores ansøgning om stævne-certificering! Også her må vi se hvad tiden bringer ;0)

Der har været rigtig mange af klubbens ryttere til start i weekenden. Desværre er der ikke resultater fra NORD endnu, men vi ved, at Rita Vinter og Skovlundegårds Melanie vandt deres første LB2 i GSPR og at Sabrina Pilemand og Rembrandt vandt PRT i Slagelse. Tillykke!

Har du husket at tjekke de billder der blev taget under Sydhavscup? Der er rigtig mange gode – måske du skulle bestille nogle stykker? ;0)

Ugens lykønskninger skal gå til Mie Christiansen, Sanne Vennike, Tina Jeppesen og Maria von der Lith Hyldgaard. TILLYKKE!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.