Uge 24 – 2012

HIPPOADE – Knuthenlund
SAR staldmøde onsdag kl. 19.00 i Cafetutten
Distriktsbestyrelsesmøde tirsdag

Monica Bugge Skibsted og Qwita B har været til start ved året DM i springning for U21. På 1. dagen havde Monica 4 ærgelige fejl og endte som nr 16. Men hun var supersej lørdag, hvor hun avancerede til 5. pladsen efter 1. runde med kun 1 enkelt fejl. I 2. runde var hun mindst lige så sej – hun red med 0 fejl og endte som nr. 4. Stort tillykke med den flotte placering ;0)

Tak til alle jer som solgte og/eller købte Lillebror-lodder af klubben. Klubben tjente knapt 3.400,- kr. på salget. Det er da ganske flot når man tænker på at det er første gang vi prøver det. Husk iøvrigt at tjekke om i har vundet på jeres nittelodder. Hjemmesiden som det skal tjekkes på står bag på loddet. Pøj Pøj!

Der er i skrivende stund endnu ikke resultater fra Midtlolland Rideklubs D-stævne i dressur, hvor der ellers er en del af klubbens ryttere til start. Beklager, men vi håber i har vist god figur!

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Benita Dunch og Sys Holstein – TILLYKKE TIL JER ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.