Uge 27 – 2012

SAR – mandag møde Juniorudvalg og Aktivitetsudvalg omkring Kræmmermarked.

Har du husket at melde til 2. afdeling af Sydhavscup i LSP? Ellers er det NU – sidste tilmelding var i søndags den 1. juli 2012!

Der er desværre ikke kommet resultater fra NFRK´s springstævne, men fra stævnet i GSPR ved vi at Rita Vinter og Skovlundegårds Melanie gjorde springbanerne udsikre. De kom hjem med en flot 1. plads – TILLYKKE.

Fra Trakehnerstævet/Kåring i Ringsted berettes det at AnnCecilie Christensens dejlige hoppe Velvet blev kåret i Hovedstambogen. Stort tillykke herfra!

Der er kommet opdateringer til sikkerhedsreglerne. Prøv at tjek op og se om der er ting du ikke vidste….. FX at man ikke må bruge sporer og pist uhæmmet og til afstraffelse!!! Eller at man nu skal have ridemærkeprøve 3 eller kendskab dertil for at hente hest fra fold! Disse ting er ikke kun gældende for SAR, men faktisk nu for alle klubber i landet, da Rideforbundet har lavet et sæt sikkerhedsregler som klubber som minimum skal overholde. Vores sikkerhedsregler er i udvidet stand, dette er fordi vi er Sikkerhedscertificeret.

Der vil snart komme nyt om årets kræmmermarked. Men sæt allerede nu dagen f – søndag den 12. august! Hold øje på hjemmesiden, eller facebook eller på opslagstavlerne!

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Trine Kristjansdottir, Rita Vinter og Tina Graugaard. Tillykke til jer.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.