Uge 38 – 2015

SGR D-stævne dressur
VOSK D/C stævne spring

Så kom vi halvvejs ind i september, og på Kjeldmosegaard er det årstiden hvor der er store rengøring i stalden. Og mon ikke vi kommer til at høre mange suk og “nøj – hvor er jeg øm i armene”, “er der ikke mere brun sæbe” og “husk at rydde op efter dig” den kommende uge 🙂 Men det er en ren fornøjelse når først det er overstået og Ridefoged Bjarne Kruse har været på inspektion..

I lørdags gæstede Lasse Hestengen klubben for at afholde kursus, og det var 12 spændte ekvipager som mødte op til undervisning. Lasse er en super positiv og engageret underviser, så alle har følt at de fik en masse med hjem og de allerfleste kom ud med store smil og hænderne over hovedet af begejstring. Ridehuset summede af gæster som kiggede på, flere var med til frokost og dagen var i det hele taget en stor succes, som vi håber at kunne gentage.

I næste weekend er der hold DM i Middelfart og 2 SAR-piger har fundet sig et par kammerater og stiller hold – Held og lykke til jer; SAR er med for 2. år i træk!

Ved Danmarkscuppen i springning som blev afholdt i Jylland den forgangne weekend havde Sofie Berg begge sine ponyer med, og for jer der er på Facebook så tjek Sofies profil ud, hvor der ligger nogle gode videoer fra stævnet. Sofie red atch me if you can til en flot 4 plads i LA* mens hun og Casco indkasserede en flot 10. plads i stilspring med karakteren 7,9. STORT tillykke Sofie 🙂

Ved stævnet i Frederiksværk blev der afholdt DRF championater og i 6 års klassen var SAR repræsenteret ved Susanne Bille på Poker Face og Lenette Lundqvist på Don Primo Unik. De endte begge med karakteren 7,560 og endte desværre lige uden for placeringerne. Men vi synes stadig det er sejt at klubben kan mønstre2 så seje 6års som kan gøre sig gældende i så stærkt et felt som var mødt op i Frederiksværk:)

Der er desværre ikke resultater fra stævnet i ØLR.

25/10 8/11 28/11 12/12 17/1 – Jagtdatoer hos naboen, hvorfor der skydes i skoven bag ridehuset fra ca. kl. 12.00 -14.00 – Står også på forsiden!

Ugens lykønskninger skal gå til Josefine Voss Madsen, Laila Jacobsen og Gitte Olsen – HYP HYP HURRA 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.