Uge 32 – 2012

FUKR D-stævne dressur
MLR D-stævne spring/dressur
SAR Kræmmer marked søndag

På grund af søndagens kræmmermarked vil ridehuset været lukket søndag fra kl. 07.00 til ca. kl 17.00 – Vi håber, at rigtig mange vil komme forbi og tage del i hyggen inden de evt. skal til hest senere.

Fra Rita Vinter har vi fået disse dejlige billeder af hendes gamle islænder. Tritill blev 23 år, men blev aflivet for 3 uger siden da han ikke længere kunne se pga af grøn stær. Heldigvis har Rita jo stadig “alle” hendes andre heste at hygge om ;0)

OL – ridningen er gået igang. Det har været nogle helt fantastiske udsendelser der har været vist fra DR2, hvor terrænbanen i military dog må stå som en af de særlige oplevelser at følge med i. Men også dressuren har været spændende – nogle af klubbens ekvipager har suget indtryk til sig ;0)

Sidste uge var klubbens efterhånden ret flittige springryttere til start ved Riders Cup, og endelig fik vi fundet frem til resultaterne…….Maria Nielsen og Weronica blev nr. 15 i LB*, og var fejlfri i ULB*. Mikkeline Hare og Corvina var ligeledes fejlfri i ULB*. Linda Thilqvist og Korsgaards Regitze har haft mange gode ridt under stævnerne ved Riders Cup – denne gang blev det til en 10. plads i LA**, men også til 1. pladsen i LA*. Faktisk har ekvipagen gjort det så godt til netop disse stævner at de nu er kvalificeret til at ride Riders Cup CSI2** i slutningen af august. Held og lykke og tillykke til jer alle med placeringerne ;0)

Men ikke nok med det, så var der her i weekenden distriktsmesterskab i spring individuelt i Nykøbing, og endnu gang viste springpigerne storform. Josefine Voss Madsen og Roselina blev nr. 1 i LB*, nr. 2 i LB** og fejlfri i ULB**, Mikkeline Hare og Corvine blev nr. 4 i LB*, mens Maria Nielsen og Weronica nærmest gjorde rent bord ;0) Maria blev nr. 2 i LB*. Nr. 1 i LA* og nr. 1 i LA** og i selve mesterskabet som gik i LA** red hun sig ind på en super flot placering som nr. 4. Kæmpe stort tillykke til jer alle sammen herfra ;0)

I RKL har dressur-pigerne vist fanen – der har været ret mange til start, men desværre er der i skrivende stund ikke tilgængelige resultater! Men vi ved at Tanja Lohse og LouLou Sjælstofte vandt LA3 på trods af at den røde hoppe viste sig fra sin knapt så artige side ;0)
Og et af klubben yngste medlemmer Catja Been havde stævne-debut i RKL på sin nye yndige pony Splint. Og fra Catja har vi modtaget dette dejlige billede ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Britt Hemmingsen, Jette Pedersen og Jeanet Been. TILLYKKE

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.