Uge 41 – 2015

FKR C-stævne dressur
SAR Konsulentdag med Ditte Young.

Det er såååå vildt at vejret blot fortsætter….. Vi får da så meget forærende, og både heste og ryttere nyder det fantastiske vejr. Der bliver taget masser af super flotte billeder, og der leges især på klubbens Instagram. Håber i følger os der? Vi hedder @sarrideklub og forsøger at vise hverdag og fest i klubben.

På Fredag gæster telepatør Ditte Young og hendes konsulent Lisbeth klubben og der er godt nok ikke så mange tilmeldte, men de der er glæder sig helt vildt og håber på at det bliver en oplevelse udover de sædvanlige.

Weekenden har budt på stævner og selvfølgelig var SAR rytterne på banen 🙂 Ved Landsstævnet i Herning, havde Emma Nymand og Rollo deres debut i Intermediare og som Emma sagde fredag forventede hun absolut ingenting fordi klassen var en del af Bundgård Byg Cup som samler nogle af de allerbedste ekvipager i landet. Men Emma og Rollo overraskede alle og sig selv og endte meden superflot 8. plads og kvalificerede sig dermed til søndagens kür som slet ikke var lavet 🙂 På med arbejdhandsken og en kür kom frem – den blev redet søndag, og gjorde at Emma samlet endte som nr. 10 i 3. afdeling af Bundgård Byg. Det er dælme sejt – stort tillykke.

I Møllebakken var Josefine Voss Madsen og Honey Deluxe oppe for at ride 2. afdeling af LundemølleCuppen og ekvipagen lå godt til fra 1. afdeling, så der var måske et lille pres trods alt. Men Josefine og Honey er efterhånden bare super super seje og helt cool, hvilket da også resulterede i en 7. plads. Stort tillykke og vi x fingre for at der bliver placering ved finalen også.

I Nykøbing var rigtig mange af klubbens ryttere til start, Beatrice Vilkonyte og Charlott Firfod vandt LC3, Jeanne Bonde og Monsius Essenbæk blev 3er i LA2, Rikke Karkov Hansen og Roberto Lyng blev 2ér i LA4, mens Lenette Lundqvist og Don Primo Unik havde spændt hjelmen helt tilpas og vandt både MB0, MB1 og MB2, mens Lotte Postborg og Landino blev 2er i både MB0 og MB1. Stort tillykke til jer også.

Ved stævnet i Nykøbing var Susanne Bille og Poker Face i debut i m-klasserne, og den charmerende og velredne ekvipage red i MB0 67% og Susanne kan nu kalde Poker Face 1/2 B-hest. Tillykke med det:)

Der er ingen fødselsdagshilsner, men istedet et ønske om en rigtig god uge til alle.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.