Uge 38 – 2012

FRKS D-stævne dressur
Distrikt 5 onsdag distriktsbestyrelsesmøde
SAR arbejdsweekend

Så er SAR blevet certificeret i d-stævner som den 2. klub i Danmark – den første øst for Storebælt. Se hvad Rideforbundet skrev om os ;0)

Caroline Jacobsen og Kashmir som startede for SAR blev søndag Sjællandsmestre for Youngriders. STORT TILLYKKE HERFRA!
Se artikel på ridehesten.com

Palle Thilqvist, CTFoto.dk afholder fotokursus på SAR den 14. oktober. Se mere på forsiden eller under kurser.

Ved stævnet i ØLR var der i skrivende stund desværre ikke resultater fra søndagens springning, men om lørdagen høstede klubben mange flotte resultater; Caroline Høj og Dolce Vita vandt LC2, Celine Boelsen og E. Tequila vandt LC3 mens Louise Teisner og Gaugin af Bækkeskov blev nr. 2. Ann Winter og High Zociety Firfod vandt LA1, mens Beatrize Vilkonyte og Champiz satte sig på 2. pladsen. I LA2 blev Heidi Koppelgaard og Tonny af Ravnsholt nr. 2, mens Michelle Johansen og Elverhøjs Alaika blev nr. 2 i LA4. Tillykke med de fine placeringer.

Æblesæsonen er over os – hestene synes det er en fantastisk årstid!

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Sabrina Pilemand – Tillykke ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.