uge 45 – 2015

NOR D/C-stævne dressur
SAR bestyrelsesmøde onsdag kl. 19 i tutten.

Så blev oktober til november og det er fantastisk at kunne tænke tilbage på en måned som på alle måder har været fantastisk. Vi har haft lunt vejr, vi har haft tørt vejr og vi har haft solskin nærmest hver eneste dag. Vi må se om november viser sig fra lige så smuk en side:)

November er også måneden, hvor klubben afholder julefrokost. Selve frokosten afholdes den 21. november og der er sidste tilmelding 11. november, så der er faktisk kun små  2 uger tilbage til at få meldt til i. Vi håber at vi skal hygge sammen med en masse herlige medlemmer og deres familier.

I sidste uge skrev vi at SAR skulle til dialogmøde i Rideforbundet omkring den nye stævnestruktur. Desværre blev mødet aflyst pga for få tilmeldinger – rigtig rigtig ærgeligt da vi jo vildt gerne ville have kommet med vores indput, men det var der så åbentbart ikke mange andre klubber der følte behov for.

På Heslegårds Rideklub er der i den forgangne weekend afholdt 3. afdeling af Ecco –Cuppen og en af klubbens seje juniorryttere, Vicky Pejter Larsen var til start. Vicky og Herzog Højris red sig i finalen søndag som altid rides i Kür og her blev Vicky nr. 9 og endte på en samlet 13. plads. Tillykke med resultatet Vicky – kür er en svær størrelse og med mere øvelse og  en helt ny sæson som venter lige om hjørnet er vi sikre på at i giver den endnu mere gas i 2016 !

Denne uges fødselsdagshilsen skal gå til Amalie Dzienis – HYP HYP HURRA 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.