Uge 40 – 2012

MLR D-stævne dressur og spring
SAR mandag kl 19.00 i Tutten – Rotary kommer på besøg
SAR torsdag kl. 19.00 i Tutten – Bestyrelsesmøde

Var I klar over at vi faktisk havde en rideklub som lå forenden af regnbuen? Så tro da pokker vi har det godt – der er jo for enden af regnbuen af lykken findes!

Regnbue over Sakskøbing Rideklub Regnbue over Sakskøbing Rideklub

I sidste uge vandt Ida Christiansen og Fønix Elsa både LB 2 og 3 for heste i Fladså – Tillykke med placeringerne.

Nu er det officielt – Emma Nymand har lånt den tidligere DM-vinder Seduc af Anne Troensegaard. Nu skulle Emma vist være klar til at tage hul på junior-årene i selskab med en yderst erfaren herre.

Der er springkursus igen i oktober – se mere på forsiden og/eller under linket kurser.

Vær OBS på at indendørs sæsonen er gået igang. Det vil sige – TA NU HENSYN TIL HINANDEN……. Ingen har mere ret til at være i ridehuset end andre, så derfor vil vi opfordre til at man forsøger at sprede sin ridning ud så vi ikke alle ender med at skulle ride fra 16 – 18 ;0)

Ved weekendens ponylandsstævne i Sundeved havde SAR som den eneste klub 2 ryttere med i A-finalen. Der er sendt billeder hjem af de stolte ryttere Sabrina Pilemand og Emma Nymand og mon ikke Rembrandt synes det var på tide stævnet sluttede ;0)

Sabrina Pilemand og Emma Nymand Rembrandt tager en slapper

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Cecilie Ødegaard, Heidi Koppelgaard og Sabine Hansen – Tillykke piger!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.