Uge 47 – 2015

BRN C-stævne spring
NFRK D-stævne dressur
SAR – julefrokost lørdag 21/11 kl. 18.00

Det er faktisk sådan at selv om vi kun er midt i november, så er der netop blevet pyntet op i Klubben. Ridehuset er fyldt med juletræer og skovtableauer, mens Tutten dufter af juletræ og nisser. Hvorfor? Er det ikke alt for tidligt`? Spørger nogen os om, men NEJ – for på lørdag afholder klubben julefrokost, og hvad er en julefrokost hvis ikke der er er pyntet op til jul. Så derfor er der pyntet – så du kan lige så godt nyde det. Staldnissen Johan er dog ikke kommet ud af sit skjul endnu, meeeeeeeeen mon det kan vare længe når først julen er kommet til Kjeldmosegaard?

Apropros jul, så afholder SAR en ny konkurrence på Instagram, hvor der igen udloddes to smukke rosetter til den der tager det flotteste/Sjoveste/mest julede eller bare det sødeste juleinspirerede billede. Det eneste du skal gøre er at tagge @sarrideklub på billedet og skrive #råhøjgård i teksten, så er du med. Konkurrencen løber frem til den 20. december. KOM, VÆR MED – det er let at lave en profil på Instagram og her kan du også følge med i klubbens hverdag og fest blot i billeder frem for tekst.

Vi har i weekenden igen haft besøg af Lasse Hesteengen fra Hestengen Dressage. Lasse underviste igen kursisterne med engagement og stor lyst, og folk var præcis som sidst rigtig glade for undervisningen. Selv om der blev svedt – rigtig meget – var der masser af smil og god stemning, så vi glæder os til næste gang der kommer besøg Nordfra.

På mandag fælder naboen træer lige bag ridehuset. Vi ved ikke det præcise tidsrum, men tænk dig om før du tager ud for at ride…… Det kan nemlig larme en del! Vi har orienteret så hurtigt vi kunne på Facebook – Hjemmesiden opdateres en gang ugenligt og kan derfor ikke altid være helt så hurtig med oplysninger der først tikker ind i klubben fredag eftermiddag.

Ugens fødseldagshilsner skal gå til Dorit Kruse. Tillykke til denne skønne kvinde 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.