Uge 49 – 2015

FKR D-stævne dressur.

Så er det ugen hvor vi lander  i december…… og al juleriet for alvor går igang. Ved støttestævnet i år var der jo to ryttere som vandt juletræer – vi håber de glæder sig til at afhente deres præmier, lige som de mange ekvipager der vandt indgangsbilletter til Engestofte julemarked husker at det er den kommende weekend  at de skal bruges. Vejret er bestemt og overhovedet ikke juleagtigt eller for den sag skyld den mindste smule vinterligt. Hvor pokker bliver de frostklare dage af?????

I Denne uge starter Louise Svendsen som staldmedhjælp på Kjeldmosegaard. Hun er blevet ansat til at være Lines barselsvikar og vi glæder os helt vildt til at skulle lære Louise at kende, og håber i alle vil være med til at byde Louise velkommen i Sakskøbing Rideklub

Husk at der er wellness på mandag, det er 2. sidste gang inden juleferie. Vi ses forhåbentligt kl. 19.25 🙂

Ved springstævnet i Nykøbing havde Janni Krygermeier og Cisse Qunego Z en god tur rundt i 80 cm, hvor det blev til placering. Tillykke 🙂

Inden længe skal der samles vandrepokaler ind til gravering til de nye heldige modtagere. Er du en af dem der fik sidste år, må du meget gerne sende sms til Hannibal på 40159283 såfremt du allerede nu har mulighed for at sætte pokalen af i klubben.

Der er ingen fødselsdagshilsner i denne uge, så vi vil istedet nøjes med at ønske jer en herlig uge. Nyd den!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.